هشدار جدی مهدوی کیا پس از برد پرسپولیس

هشدار جدی مهدوی کیا پس از برد پرسپولیس

مهدی مهدوی کیا پس از پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل پرسپولیس گفت: اردوی کوتاه مدتی را با کودکان زیر 21 سال برگزار کردیم. هدف ما سرمایه گذاری روی بازیکنانی است که از نظر سنی بتوانند در المپیک شرکت کنند. بودن. خدا را شکر اردوی بسیار خوبی داشتیم و تمرینات منظمی انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران افزود: دو بازی بسیار خوب انجام دادیم و بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما به اهداف خود نزدیک می شویم اما از رقبای خود بسیار عقب هستیم.

مهدوی کیا در ادامه عقب ماندن از برنامه تمرینی سایر تیم های آسیایی امید گفت: در حال حاضر امارات با 12 تیم بازی می کند که همگی در مرحله بعدی هستند اما در این مسابقات حضور نداریم.بازیکنان ما بین المللی ندارند. تجربه، به جز سه مسابقه ای که در تاجیکستان انجام دادیم. متأسفانه ما در این زمینه عقب هستیم، اما بازیکنان باکیفیتی داریم. اگر تجهيزات و تداركات تداركاتي بيشتري داشته باشيم، قطعا در مورد اين بازيكنان حرفي براي گفتن خواهيم داشت.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکاناتی برای تیم امید وجود دارد، یادآور شد: زمین تمرین بسیار خوب است. ما یک هتل داریم. تمرینات منظمی انجام می دهیم، اما یک بازی تدارکاتی داریم. آنها جوان هستند و عاشق بازی هستند. متأسفانه 95 درصد آنها در باشگاه ها رزرو شده اند و تقریباً با شرایط بازی فاصله دارند، بنابراین به یک بازی تدارکاتی نیاز داریم.

مهدوی کیا با تاکید بر شرایط تیم فوتبال امید برای کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: متاسفانه وقت نداریم. برنامه به گونه ای است که لیگ باید دیرتر تمام شود. باشگاه ها هم به بازیکن نیاز دارند. باید تعامل داشته باشیم تا بتوانیم اردوهای بیشتری برگزار کنیم. این کودکان باید با همسالان خود بازی کنند. بازی ملی با بازی دوستانه ای که با تیم های باشگاهی انجام می دهیم بسیار متفاوت است. در حال حاضر متاسفانه از رقبا عقب هستیم اما استعدادهای بسیار خوبی داریم. ما رو به جلو حرکت می کنیم و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره احتمال حضور در المپیک گفت: رفتن به المپیک کار آسانی نیست. اگر ساده بود 50 سال طول نمی کشید. در فصول گذشته همه بازیکنان در باشگاه های خود فیکس و مشخص بودند. در حال حاضر از میان تمامی بازیکنان زیر 21 سال، تنها یکی دو نفر از بازیکنان اصلی تیم خود هستند. اما من به بازیکنانم ایمان کامل دارم. اگر اردوها و مسابقات تدارکاتی بیشتری داشته باشیم قطعا به اهداف خود نزدیک خواهیم شد.

مهدوی کیا درباره حریفان اصلی تیم امید ایران در آسیا گفت: تیم هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، امارات و قطر خیلی جلوتر از ما هستند و کار سختی داریم. آنها سال ها در حال برنامه ریزی و آماده سازی هستند. فکر می کنم قطر در دو سه سال اخیر حداقل 20 بازی انجام داده است، اما همین سه بازی را در تاجیکستان داشتیم، اما همچنان به استعداد بازیکنانم اعتقاد دارم.

دیدگاهتان را بنویسید