انجام تمرینات در پرسپولیس با حضور مهدوی کیا و امامی فر

زمان: 15:43
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776152

تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه با حضور دو پیشکسوت سابق خود در اردوی تیم ملی تمرین می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس ، سرخپوشان ایرانی که صبح دیروز قرار بود تهران را به مقصد ریاض عربستان ترک کنند از اجازه عربستان سعودی خودداری کردند و پس از تاخیر و چند ساعت ناامنی در فرودگاه ، به گفته کارکنان فنی. آنها برای استراحت به خانه بازگشتند و امروز طبق برنامه قرار بود تمرین سرخ پوشان در ریاض روز پنجشنبه در تهران انجام شود.

قبل از شروع تمرین ، یک جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی از تصاویر ویدئویی امتیازات لازم را به بازیکنان واگذار کرد.

آموزش با گرم کردن بدن زیر نظر مربی تیم بدنسازی آغاز شد و سپس آقای واسات در سه گروه در برنامه حضور داشت. مرور وظایف تاکتیکی و فوتبال هدفمند قسمت بعدی تمرینات بود که با جدیت تمام در دستور کار قرار گرفت و طی آن یحیی گل محمدی در وسط زمین حضور یافت و امتیازات لازم را به بازیکنان واگذار کرد و تاکید کرد که برنامه های کادر فنی به درستی اجرا شد.

مرکز تیم های ملی تحت هدایت علیرضا امامی فر همکاری خوبی با پرسپولیس داشت و تمام امکانات لازم را در اختیار تیم قرار داد.

این تمرین حدود 75 دقیقه به طول انجامید و خوشبختانه همه بازیکنان بدون هیچ مشکلی و با قدرت و انرژی کامل در تمرین گروهی شرکت کردند.

مهدی مهدویکیا سرمربی تیم ملی امید و امامی فر مدیر آکادمی فدراسیون در پایان تمرین سرخپوشان به میدان رفتند و با کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کردند. دو پیشکسوت پرسپولیس برای سرخپوشان در دیدار سرنوشت ساز روز شنبه آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید