هشدار نارنجی برای آلودگی هوای تهران/تمامی دستگاه های اورژانس در حالت آماده باش


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914298

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ امداد و نجات به صدور هشدار نارنجی برای آلودگی هوای استان تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوا تمامی دستگاه های امدادی و نجات و… خدمات در حالت آماده باش هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد یزدی مهرام مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در حاشیه مانور بزرگ امداد و نجات که با حضور خبرنگاران در شهر قدس برگزار شد، از صدور هشدار نارنجی برای آلودگی هوای تهران خبر داد. استان و گفت: با توجه به شدت روزافزون آلودگی هوا، تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: اکیدا توصیه می شود افراد به ویژه افراد دارای بیماری های همراه، کودکان، سالمندان و زنان باردار از حضور در فضای باز و انجام فعالیت های شدید مانند دویدن و غیره خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل توجه، در نواحی مرکزی، غربی و جنوبی استان، کیفیت هوا بدتر شده و شاخص آلودگی هوا افزایش یافته و برای همه گروه ها ناسالم پیش بینی می شود.

یزدی مهر روز گذشته از تهرانی ها خواست از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند. وی همچنین اعلام کرد در صورت نیاز آمبولانس و … در سطح شهرستان مستقر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید