هشدار هولناک بیرانوند به ستاره پرسپولیس

هشدار هولناک بیرانوند به ستاره پرسپولیس

در حالی که در هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان پیش افتاد که سومین برد متوالی سرخپوشان با این امتیاز بود. پرسپولیس با این برد توانست رهبری خود را در لیگ تثبیت کند و به تعطیلات طولانی لیگ برتر پاسخ دهد. جنبه های کمتر دیده شده این بازی را در این گزارش می خوانید.

تعریف باقری از اسماعیلی فر

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از کسانی بود که در زمان گرم کردن قبل از بازی نظاره گر کار بازیکنان پرسپولیس بود. در یک صحنه دانیال اسماعیلی فر که یکی از بهترین های پرسپولیس در این فصل بوده است از فاصله نزدیک یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند. گلی که آقا کریم را به وجد آورد و باقری را بر آن داشت تا از دانیال به شدت تعریف کند. این در حالی است که باقری کمتر از یک بازیکن تعریف می کند.

حضور درویش در رختکن

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که عملکرد نسبتا خوبی در این تیم داشت، پیش از شروع مسابقه به رختکن پرسپولیس رفت و به تشویق بازیکنان تیمش پرداخت.

کرمانی ها آزادی را بر سر می گذارند

حدود 20 نفر از سرپرستان و هواداران تیم مس کرمان به همراه این تیم برای تماشای بازی از نوردیک به تهران آمدند. آن افرادی که پشت نیمکت تیمشان ایستاده بودند صدای وحشتناکی به راه انداخته بودند و به نوعی ورزشگاه را زیر و رو کرده بودند. لیدرهای کرمانی به اکثر تصمیمات داوران معترض بودند و البته در جریان مسابقه بارها فرزاد حسین هانی سرمربی مس و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

گولار مس تهدید شد

در حالی که بازی بدون گل ادامه داشت در یک صحنه حسین شهریاری دروازه بان مسی بدون اینکه دست به کسی بزند روی زمین افتاد و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شد. داور که در آماده باش کامل بود بلافاصله بالای سر دروازه بان مس حاضر شد و به او اخطار جدی داد. راکی شهریاری داور مسابقه را تهدید کرد که اگر این کار را تکرار کند حتما کارت زرد خواهد گرفت. پس از چند ثانیه دروازه بان مس از روی زمین بلند شد و به کار خود ادامه داد.

میز کاپیتان بدون مچ بند

کمال نیا در دیدار مقابل مس بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می بندد. پس از تعویض کمال، بیرانوند برای دقایقی کاپیتان شد و پس از ورود عالیشاه بازوبند نیز به او داده شد. اگرچه بیرانوند کاپیتان اول پرسپولیس نیست اما دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در زمین به عنوان یک رهبر و کاپیتان رفتار می کند. علیرضا گاهی به بازیکنان تذکر می دهد، وظایفشان را یادآوری می کند و حتی در مواقع لزوم آنها را به هیجان می آورد. در واقع بیرو را می توان کاپیتان بدون روبان پرسپولیس نامید.

ارتباط تلفنی یحیی با دستیارش

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل ویروس کرونا در دیدار برابر مس کرمان غایب بود و نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. اما یحیی از خانه با دستیارش محمد اصغری تماس گرفت و نکات فنی لازم را اعلام کرد. تعویض هایی هم با نظر گل محمدی انجام شد.

هشدار جدی بیرانوند به صادقی

در یک صحنه درگیری نسبتاً شدیدی بین سعید صادقی و مدافع مس رخ داد و وینگر پرسپولیس درد زیادی احساس کرد و روی زمین افتاد. صادقی پس از بلند شدن از زمین به سمت مدافع مس حمله کرد و با او درگیر شد. علاوه بر این سعید اعتراض شدیدی به داور داشت و معتقد بود که بازیکن حریف باید کارت زرد بگیرد. اعتراضات صمیمانه در حال افزایش بود، بیرانوند بلافاصله وارد عمل شد و به همکارش هشدار جدی داد. او به صادقی گفت اعتراض را ادامه ندهد و به بازی ادامه دهد.

عذرخواهی از ستاره تیم ملی پرسپولیس

وحید امیری که بازیکن بسیار خوش اخلاقی است و کمتر کسی از او چیزی می داند در یک صحنه از بازی توپ را رها کرد و همین توپ تبدیل به موقعیتی جدی برای حریف می شد. اگرچه موقعیت مسی خراب شد و تبدیل به گل نشد اما وحید امیری چند بار دستانش را بالا برد و از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد.

بیرانوند رو به نیمکت مسی می کند: 50 دقیقه روی زمین خوابیدی!

در بازی با پرسپولیس بازیکنان مس چندین بار روی زمین افتادند و داور بازی را چند بار متوقف کرد. این موضوع باعث اعتراض شدید بازیکنان و بازیکنان ذخیره پرسپولیس شد. در همان دقیقه 60 بازی، علیرضا بیرانوند پس از زمین خوردن بازیکن مس و توقف بازی، رو به نیمکت مس کرد و با عصبانیت گفت: چه فوتبالی بازی می کنی؟ از 60 دقیقه بازیکنان شما 50 دقیقه در زمین خوابیدند و ما فقط 10 دقیقه بازی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید