هشدار کنعان نسبت به هرگونه ماجراجویی سیاسی علیه ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر خانانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اتهامات بی اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت امور خارجه انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را رد و به شدت محکوم کرد. .

کنعانی خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات سایبری متعدد علیه زیرساخت های جمهوری اسلامی ایران حتی علیه تأسیسات هسته ای سکوت کرده و حتی مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت می کردند، هیچ ابزاری در این گونه اتهامات ندارند. علیه جمهوری اسلامی ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی سیاسی علیه کشورمان با این بهانه های مضحک و تاکید بر آمادگی کامل کشورمان برای مقابله قاطع، فوری و متأسفانه با هرگونه توطئه احتمالی، افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که بارها مورد حمله سایبری قرار گرفته است. این بخش مهمی از تلاش‌های مسئولانه بین‌المللی برای مقابله با تهدید حملات سایبری است.

به گزارش فارس، دولت آلبانی روز چهارشنبه مسئولیت حمله سایبری ایران و قطع روابط سیاسی و دیپلماتیک با ایران را برعهده گرفت و به دیپلمات های ایرانی در این کشور فرصت داد تا ظرف 24 ساعت کشور را ترک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید