قابلیت های نظامی ایران ناشناخته است / ماجراجویی؛ شما سیلی هستید

زمان: 14:32
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775221

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی مجلس با ابراز تاسف از خوشحالی و توهم برخی کشورهای همسایه در حضور بیگانگان به ویژه رژیم صهیونیستی گفت: بدانید که در صورت ماجراجویی سیلی جدی به آنها خواهد خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، حسین نوش آبادی ظهر امروز در سومین روز از هفته ناجا در مراسمی که به شهر ناجا قرچک اختصاص داده شد ، با قدردانی از تلاش صادقانه و شجاعت نیروی انتظامی اظهار داشت: بهترین و بیشترین ارزیابی زیبا از تلاش ها “فرماندهی نیروی انتظامی توسط مقام معظم رهبری بود که نیروی انتظامی را ستون امنیت کشور معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه 36 ماموریت به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اختصاص یافته است ، گفت: آنها اهمیت موقعیت این نهاد انتظامی را در کشور نشان می دهند ، زیرا ایران در میان امن ترین کشورهای جهان و محصول تلفات و شجاعت نیروهای مسلح “اینها نیروهای پلیس و دیگر حوزه های دفاعی و امنیتی کشور هستند.

نماینده مردم ورامین ، کارچک و پیشوا گفت: امروز پلیس با شعار “پلیس هوشمند و امنیت پایدار” تلاشهای چشمگیر و قابل تقدیری در جهت توسعه امنیت اجتماعی ، اقتصادی و اخلاقی جامعه و به عنوان مظهر قدرت ، عزت و امنیت کشور

نوش آبادی با تاکید بر اینکه رویکرد امنیتی مردم محور بر اساس توانمندی های نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است ، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با 15 کشور همسایه در نزدیکی 9000 کیلومتر مرز مشترک دارد ، اگرچه کشور ما همیشه مدعی است که از قدرت دفاعی و توان نظامی خود در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه

وی با اشاره به دستورات اخیر مقام معظم رهبری تأکید کرد: خوشحالی و توهم برخی از کشورهای همسایه درباره حضور خارجی ها به ویژه رژیم صهیونیستی مایه تاسف است ، اما آنها باید بدانند که اگر ماجراجویی داشته باشیم ضربه خواهند خورد. برخی از همسایگان ایران اگر حفاری کنند ، سقوط خواهند کرد.

سخنگوی دیار 15 خرداد گفت: دشمنان ایران از قابلیت های زیاد ، قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی که اجازه کوچکترین تجاوز خارجیان را نمی دهد ، آگاه نیستند.

نوش آبادی در ادامه ابراز امیدواری کرد در دولت سیزدهم و دولت جدید استان تهران شاهد رفع موانع و مشکلات در سرزمین 15 خرداد باشیم.

انتهای پیام / *

دیدگاهتان را بنویسید