حمله تند به تیم ملی ایران: شما یک مشت بچه ضعیف هستید که نباید به جام جهانی بروید

حمله تند به تیم ملی ایران: شما یک مشت بچه ضعیف هستید که نباید به جام جهانی بروید

محمد احمدزاده، سرمربی سابق تیم فوتبال بندرانزلی درباره اتفاقات چند روز گذشته و اختلاف بین بازیکنان تیم ملی گفت: این موضوع و اتفاقاتی که رخ داد را از رادیو شنیدم و نگران شدم. برای فدراسیون فوتبال متاسفم که نمی تواند تیم ملی را حمایت و مدیریت کند و وزارت ورزش هم در خیلی از مسائل ضعیف است. راستی اگر مدیریت و کار بلد نیستی بهتره بری تا افرادی بیایند که شرایط را به سمت مثبت تغییر دهند.

برای این فوتبال متاسفم که ملی پوشان نظر می دهند یا جلسه ای برای انتخاب سرمربی می گذارند. این در هیچ سطحی در فوتبال قابل قبول نیست و وقتی می شنوم که چنین چیزهایی وجود دارد، بسیار خوشحالم که دیگر در این فوتبال نیستم. بازیکنی که بخواهد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظر بدهد، باید چه کار کند؟».

وی با انتقاد از رفتار برخی بازیکنان گفت: این بازیکنان باید شرایط چند سال پیش خود را به یاد داشته باشند. اگر من جای اتحادیه فوتبال انگلیس بودم، اجازه نمی دادم بازیکنانی که در چند روز اخیر چنین شرایطی را ایجاد کردند، رنگ جام جهانی را ببینند، حتی اگر این اتفاق باعث شود در هر بازی جام جهانی 4-5 گل دریافت کنیم.

اگر همچین کاری کنیم حداقل بقیه بازیکنان جرات این کارها را ندارند که بعدا به ریش دیگران بخندند. من می خواهم به این بازیکنان بگویم که شما یک گروه از بچه های آماتور و ذهن ضعیف هستید که می خواهید تحت هر شرایطی به جام جهانی بروید و به دنبال منافع خود باشید و اگر نتیجه نگرفتید مشکل را به گردن بیاندازید. مربی و غیره شما خیلی جوان هستید و اصلا رشد نکرده اید.’

اما انتخاب او برای سرمربیگری تیم ملی: “در حال حاضر بهترین گزینه علی دایی است که می تواند این شرایط را تغییر دهد و رختکن تیم ملی را کنترل کند.”

دیدگاهتان را بنویسید