ووشو حامی تیم ملی فوتبال در جام جهانی/ شما سفیران ایران هستید


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912563

پریسا حیدری گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی سفیران زمین هستند، همان موجی که از جوشش نمی افتد و با خون شهدا تا کوری دشمنان زنده می ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پریسا حیدری ملی پوش ووشو که چندین قهرمانی بین المللی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با خبرنگار قم فردا وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز نماینده تمام مردم ایران است در شرایطی که دشمنان در توطئه های خود شکست خورده و از پیشرفت و قدرت ایران عزیز خسته و عصبانی هستند، هر میدانی که نشان دهنده صلابت جاودانه ایران در جهان، برای ما حافظ است. مقدس و امروز شما فرزندان ایران زمین سکاندار این موج موفقیت در تیم ملی فوتبال هستید.

وی گفت: فرقی نمی کند دوستان هزار چهره دیروز و دشمنان نان و نان امروز از حمایت شما دست بردارند، ما ملت میلیونی ایران، حامیان شما در کنار شما هستیم و شاهد موفقیت ایران سربلند هستیم.

حیدری ادامه داد: تیم ملی فوتبال جام جهانی سفیران ایران هستند، همان موجی که با وجود کوری دشمنان خاموش نمی شود و با خون شهدا زنده می ماند.

قهرمان ووشو افزود: من دختر ایران به نمایندگی از همه شیرزنان سرزمین مادری جاودانه ایران حمایت دختران این کشور را از تیم ملی فوتبال در جام جهانی اعلام می کنم.

پریسا حیدری دارای دو مدال طلای جهانی و یک مدال نقره جهانی در رشته های ووشو و جیو جیتسو و مدال رنگ ملی است.

را

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید