واکنش کنعان به تحریم های مکرر آمریکا علیه برخی از شهروندان و شرکت های ایرانی


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897637

سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام آمریکا در اعلام تحریم برخی از اتباع و شرکت های ایرانی به اتهامات واهی دست داشتن در حملات سایبری واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر خانانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم برخی از شهروندان و شرکت های ایرانی به اتهامات واهی مبنی بر دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا و نسبت دادن اقدامات ادعایی علیه آنها را به شدت محکوم کرد. به دولت و نهادهای جمهوری اسلامی ایران

کنعانی با اشاره به دست خالی دولت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران افزود: اصرار واشنگتن بر توسل به رفتارهای مضحک، غیرقانونی و هنجارشکنانه علیه دولت ها و ملت های مستقل، نشان دهنده ناتوانی دولتمردان آمریکا در درک درست معادلات جهانی و انطباق با آن است. واقعیت ها .

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: توسل به تبلیغات کذب و انتشار اطلاعات نادرست علیه جمهوری اسلامی ایران بخشی از سیاست شکست خورده ایران هراسی دولت آمریکا است که البته راه به جایی نخواهد برد.

کنعانی خاطرنشان کرد: آمریکا که پیش از این در برابر حملات سایبری متعدد علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران حتی علیه تاسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای سکوت کرده و حتی مستقیم یا غیرمستقیم از این حملات حمایت کرده است، فاقد هرگونه تقصیری از سوی متهم است. انجام دادن دیگران است.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که بارها مورد حمله سایبری قرار گرفته است، بخش مهمی از تلاش‌های مسئولانه بین‌المللی برای مقابله با تهدید حملات سایبری است.

دیدگاهتان را بنویسید