همدردی مردم مازندران در لبیک برای نهضت یاری مومنانه / 5000 سبد معیشتی در 14 فروردین توزیع می شود.


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816950

عشق، همدلی همه جا موج می زند، مازندران، بسته های بزرگ محبت در دستان کوچکی که لبخند می زنند، رنگین کمانی از امید می آفریند، حتی در خانه هایی که سقفشان سوراخ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ با این حال، با گذشت بیش از دو سال از شیوع ویروس کرونا، مشکلات عمده و جزئی زیادی را تجربه کردیم. اما همین ویروس کرونا علیرغم همه سختی ها ارتباط بین مردم را تقویت کرد و بسیاری از مشکلات همدلی با مردم را کاهش داد.

عشق، همدلی همه جا موج می زند، مازندران، بسته های بزرگ محبت در دستان کوچکی که لبخند می زنند، رنگین کمانی از امید می آفریند، حتی در خانه هایی که سقفشان سوراخ است.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه آمل گفت: مرکز خیریه میربزرگ بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند هر کدام به ارزش 600 هزار تن و کارت هدیه برای 250 خانواده نیازمند دیگر اهدا می کند. نظرات درخواست شده

وی با بیان اینکه کمک های مومنانه در سال جدید با قوت ادامه دارد، گفت: در 14 فروردین ماه 5000 سبد غذایی به خانواده های نیازمند اهدا می شود.

امام جمعه امل گفت: خانواده های زیادی هستند که به دلیل وضعیت مالی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که با این بسته ها اندکی از نگرانی آنها کاسته می شود و شادی را با خانواده های نیازمند تقسیم می کنیم تا هدوند و امام زمان (عج) راضی باشند.

وی به بیش از 15 هزار بسته معیشتی از زمان آغاز تاج‌گذاری اشاره کرد و افزود: با شیوع ویروس تاج به فرموده مقام معظم رهبری، مردم پای کار آمدند و امل به خاطر کمک‌های صادقانه به کشور افتخار کرد.

مرتضوی ادامه داد: بیش از 15 هزار بسته معیشتی به دست مردم رسید، ما نیز وارد بحث درمان شدیم و حتی غذای گرم و آب میوه به بیماران تحویل داده شد، کارت هدیه دادیم و در ابتدای تاج برای سلامتی امام زمان و عج. مردم در نیمه شعبان قربانی کردیم.

در جای دیگری در شهر امل، دستیاران وفادار دوباره از همدلی و محبت مردم صحبت کردند. نقزاد رئیس هلال احمر امل گفت: 700 میلیارد ریال ارزش دارد و با کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه حرکت یاری های مومنانه در سال آینده ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در سال 1400 دو هزار بسته معیشتی را در مقاطع مختلف توزیع کردیم که در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در جای دیگر گروه جهادی امام رضا (ع) از آمل خواست تا لبخند را بر لبان بی شمار مردم بنشاند، مهراب رسولی مدیر گروه جهادی امام رضا (ع) در گفت و گو با بالا گفت: امام خامنه ای (ره) از این شهرستان 220 بسته معیشتی شامل 13 قلم به ارزش هر بسته حدود 700 هزار تن تهیه و توزیع کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه علاوه بر سبد کالا، 200 دست لباس برای کودکان نیازمند شهرستان تهیه کرد که قبلا شناسایی شده است که در مجموع 2 میلیارد ریال برای این برنامه هزینه شده است که توسط خیرین تهیه شده است. شهر و امام (ره).

رسولی با تاکید بر اینکه گروه های جهادی همواره در حرکت بوده اند، خاطرنشان کرد: باید در شرایط سخت با همدلی و دلسوزی در کنار هم باشیم. در این شرایط اقتصادی افراد زیادی هستند که حتی برای امرار معاش دچار مشکل هستند و این کمک می تواند نگران کننده باشد.«آنها را کم کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید