همدلی ماه مبارک رمضان در مازندران با توزیع 42 هزار بسته معیشتی


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820251

سیاوش مسلمی از توزیع 42 هزار بسته معیشتی برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تعداد بسته معیشتی از سوی ستاد کل سپاه در اختیار استان قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی امشب در پویش امدادی ویژه ماه مبارک رمضان که توسط سپاه ساری برگزار شد از توزیع 42 هزار بسته غذایی برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این امر به صلاحدید استان خواهد بود. .

فرمانده سپاه با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در کربلا افزود: این قرارگاه کمک های بسیار خوبی به استان ها داشته است و از نیمه دوم سال گذشته بسته های معیشتی به صورت متمرکز از طریق سامانه ارسال شده است. سپاه.”

مسلمی همچنین از اعطای وام 315 میلیاردی دکل برای تامین آب شرب در بخش های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: هر جا مشکلی در سیستم باشد، سپاه وارد میدان می شود.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بسیج مسئولیت ساخت 3000 پروژه را بر عهده داشت، افزود: باید قدردان بسیجیان قلب نظام باشیم.

مسلمی با بیان اینکه امروز به برکت حضور بسیج، کارهای زیادی در قالب خیریه در حوزه های مختلف در حال انجام است، افزود: گسترده بود.

فرمانده سپاه کربلا از توزیع یک هزار و 835 سری جهیزیه و جهیزیه با وام حدود 55 میلیارد تنی در سال گذشته خبر داد و گفت: ارائه تبلت و پوشاک، تلفن همراه، کمک آموزشی به ارزش حدود 46 میلیارد تن، توزیع بسته های بهداشتی کرونا با وام. از 12 میلیارد تن، از جمله اقدامات انجام شده، در مجموع حدود 307 میلیارد تن است.

مسلمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه نهادی است که طبق اصل 150 قانون اساسی هر جا که نظام نیاز به سپاه داشته باشد، حضور دارد، خاطرنشان کرد: .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری همچنین از توزیع 2500 بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در 30 حوزه مقاومت به نیازمندان دسترسی پیدا کنید.

سید ابراهیم شریفی با اعلام اینکه سال گذشته 8 مرحله رزمایش یاری مومنانه را انجام دادیم، افزود: 10 میلیارد تومان برای این رزمایش هزینه شد و بیش از 16 میلیارد تومان نیز از حوزه های مقاومت و پایگاه ها جمع آوری و تحویل نیازمندان شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری همچنین از ساخت 45 واحد آپارتمانی خبر داد و یادآور شد: ساخت 107 واحد مسکونی را برعهده گرفته ایم که 45 بلوک تحویل داده شده و اکثر آنها در خرداد ماه به بهره برداری می رسد.

به گفته شریفی، اعتبارات ساخت این خانه که فاقد اعتبارات خیریه است تامین و ساخت آن به حوزه های مقاومت، جهادگران و قرارگاه فرهنگی سپرده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری همچنین با اشاره به تهیه یک میلیارد و 500 میلیون تن جهیزیه خاطرنشان کرد: 8 میلیارد و 560 میلیون تن کمک برای ساخت و ساماندهی گلزارهای شهدا هزینه شد و همه به بنیاد شهید اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید