همسر زلنسکی: چند فرزند دیگر برای توقف ارتش روسیه جان خود را از دست خواهند داد؟!

همسر زلنسکی: چند فرزند دیگر برای توقف ارتش روسیه جان خود را از دست خواهند داد؟!

روز جدید همسر زلنسکی از ناتو خواسته است تا بر فراز اوکراین منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

به گزارش دیلی میل، اولنا زلنسکا، همسر رئیس جمهور اوکراین، در اینستاگرام از ناتو درخواست کرد تا برای محافظت از جان کودکان منطقه پرواز ممنوع اعلام کند.

درخواست همسر زلنسکی در پی مرگ یک کودک 18 ماهه در ماریوپل است.

او در یک درخواست احساسی برای رسانه های بین المللی گفت که آنها “حقیقت وحشتناک” را در مورد چگونگی کشته شدن کودکان وحشیانه توسط نیروهای روسی به اشتراک خواهند گذاشت.

او گفت: «من از تمام رسانه های بی طرف جهان درخواست می کنم. این واقعیت وحشتناک را بگویید: مهاجمان روسی در حال کشتن کودکان اوکراینی هستند.

او با انتشار عکسی از کودکان کشته شده نوشت: به مادران روسی بگویید – به آنها بگویید پسرانشان اینجا در اوکراین چه می کنند. “این تصاویر را به زنان روسی نشان دهید – شوهران، برادران، هموطنان شما در حال کشتن کودکان اوکراینی هستند! بگذارید بدانند که آنها شخصا مسئول مرگ هر کودک اوکراینی هستند.”

او نوشت: «این رقم ممکن است در حال حاضر به دلیل گلوله باران شهرهای آرام ما در حال افزایش باشد. وقتی مردم روسیه می گویند نیروهای آنها به غیرنظامیان آسیب نمی رسانند، این تصاویر را به آنها نشان دهید! چهره کودکانی را به آنها نشان دهید که حتی فرصت بزرگ شدن به آنها داده نشده است. چند کودک دیگر باید بمیرند تا نیروهای روسیه را متقاعد کنند که شلیک را متوقف کنند و مسیرهای بشردوستانه را باز کنند؟

پنج کودک نشان داده شده در پست اینستاگرام زلنسکا بین 18 ماه تا 14 سال سن دارند.

دیدگاهتان را بنویسید