همه مادران ایران زمین آغوش خود را برای آرتین باز کردند/ خون شهدای انقلاب اسلامی ایران بیمه است.


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907834

رمضانی با محکومیت اغتشاشات و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: خون همه شهدای شاهچراغ و نیروهای امنیتی در حوادث اخیر بی‌تردید امنیت انقلاب اسلامی را تامین و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهد رساند. ).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب رمضانی، فعال رسانه ای و زنان خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان با تسلیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، به بخشی از حدیث پیامبر گرامی اسلام (ص) اشاره کرد که فرزندی است. در هفت سال اول عمرش «ملا» و به تعبیری «ملک است» است و می افزاید: با دقت در این حدیث درمی یابیم که تربیت فرزند در دین مبین اسلام بسیار مهم و همراه است. برنامه ای که در هفت سال اول از او به پادشاهی و در هفت سال دوم به عنوان خادم و در هفت سال سوم به عنوان وزیر یاد می شود.

وی همچنین با اشاره به بخشی از نامه امام علی (ع) به فرزندش امام حسن مجتبی (ع) «المیرعه ریحانه و لایسط بیقهرمانه» ادامه داد: دین مبین اسلام از زن به عنوان گلی یاد کرده است که با توجه به آن خطاب به رهبر معظم انقلاب «برای نگهداری گل لوازمی وجود دارد»؛ همچنین معظم له در مورد «قهرمان» می فرمایند: «قهرمان در تفاسیر عربی و در اصطلاح عام ادبیات عرب کسی است که اموال شما را برای شما اداره کند. مهمترین مسئولیت یک زن این است که کدنویس باشد. منظور از خانم بودن، خادم بودن نیست، یعنی با مهربانی خودش، با وقاری که در خانه برایش مقبول است، محیط خانواده را محیطی امن، آرام و مهربان برای فرزندان و همسر قرار دهد. .

رمضانی با تاکید بر اینکه حتی در دین مبین اسلام نیز مسلمانان از کشتن زنان، کودکان و سالمندان در جریان لشکرکشی ها منع شده اند، تاکید کرد: اما در حادثه تروریستی شیراز نماینده نیروهای تکفیری و داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ حضور داشت. او در کمتر از 10 دقیقه خون ده ها نفر را ریخت و چند خانواده را عزادار کرد و پدر و مادر آنها را جلوی چشم چند کودک کشت. کودکانی که هنوز در دوران پادشاهی بر اساس آموزه های اسلام زندگی می کنند.

این فعال رسانه ای استان اظهار داشت: روزی امام خمینی (ره) فرمودند سربازان من در گهواره هستند؛ در گهواره به سر می برند. سالها بعد همین سربازان به عنوان سربازان مدافع حرم به سوریه رفتند و از حرم اهل بیت علیهم السلام و زنان و کودکان سوریه در برابر داعش محافظت کردند، اما در حادثه شاهچراغ متاسفانه نماینده ای. او شهادت داد که نهر کفر وارد این مکان مقدس شد، کردها و زنان و کودکان بی گناه در این مکان امن پناه گرفتند.

وی گفت: در این حادثه شنیع تروریستی آرتین 6 ساله مادر، پدر، برادر و بسیاری از هموطنان خود را در مقابل چشمانش از دست داد. این زمین است، به راحتی خوب نمی شود.

اصحاب رسانه و فعالان زن خراسان جنوبی تاکید کردند: پس از این اتفاق همه مادران ایران زمین آغوش خود را به روی آرتین گشودند و از خداوند صبر خواستند.

وی از هزینه های تحمیل شده بر وزارت مالیه در رویدادهای اخیر ابراز تاسف کرد و تاکید کرد که آموزش و پرورش باید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشد و دانشگاه ها در جهت آگاهی بخشی دانش آموزان خود گام موثرتری بردارند و به موازات آن ابراز امیدواری کردند که مسئولان و دست اندرکاران مساجد به وظیفه واقعی خود در راستای انسان سازی عمل خواهند کرد و بی شک خون همه شهدای حوادث اخیر انقلاب اسلامی را بیمه کرده و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهد رساند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید