همه ما برای گلزنی کار کردیم


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810875

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتور و پیکان پس از پایان این دیدار اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از بازی گفت: پس از دو باخت، ما همچنان از اثرات آن رنج می بردیم. سعی کردیم از این وضعیت خارج شویم. پیکان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد اما دروازه بان حملات و موقعیت های آنها را خنثی کرد. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم. بازی کمی ناجور بود و موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
وی درباره نارضایتی هواداران از عملکرد تراکتورسازی گفت: از روز اول می دانستم تراکتور تماشاگر و انتظارات زیادی دارد. اما با شرایطی که تراکتور فصل را شروع کرده بود، گفتم تراکتور فصل سختی خواهد داشت. بازی های خیلی خوبی انجام دادیم اما فرصتی نداشتیم. ما سعی می کنیم بهتر شویم.
سرمربی تراکتورسازی در این دیدار با بیان این خبر گفت: امروز بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه از او می خواهم که این کار را انجام دهد.
سولدو در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه توانسته مشکل بدنی و کمبود بازیکن را که مشکل اصلی تیمش در نیم فصل اول در تعطیلات و نقل و انتقالات عنوان کرد، حل کند، توضیح داد: تمام تلاشم را کردم. در نیم فصل بازیکنانی را به تیمم اضافه کردم. من باید در مدت کوتاهی تیم را از نظر بدنی ارتقا می دادم، اما گرفتن بازیکن خوب در نیم فصل سخت است، زیرا نه در ایران و نه در خارج از ایران بازیکنان خوب خود را نمی دهند.
وی گفت: مشکل بعدی پنجره بسته تراکتور بود که بازیکنان مورد نظر ما به تیم های دیگر رفتند. همچنین قبل از بازی با صنعت نفت 6 بازیکن تاج را با من بردند که روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت. تلاش و مدیریت ما این بود که با ثروتی که داشتیم مردم را جذب کنیم.
سرمربی تراکتورسازی در پایان درباره دلیل نبود سعید واسی در لیست تراکتورسازی گفت: امروز تصمیم به استفاده از او نداشتم و باید ببینیم در دیدارهای بعدی در ترکیب حضور دارد یا خیر.

حسینی: همه برای گلزنی کار کردیم

سید معتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. فکر می کنم تنها کاری که بازیکنان ما امروز انجام ندادند گل زدن بود. امروز بازیکنان ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و انرژی زیادی گذاشتند و امیدوارم بتوانم این را در مسابقات آینده جبران کنم.
وی در خصوص قضاوت بازی پکان – تراکتورسازی گفت: داور جوانی امروز بازی را قضاوت می کند و سخت کار می کند و باید به او خسته نباشید بگویم و برایش آرزوی موفقیت کنم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در نیمه اول کار را سخت کردیم و اگر از فرصت ها استفاده می کردیم می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم. در چنین مسابقاتی که حریف چندین بازیکن خلاق و خوب در خط مقدم دارد، ما حتی می توانیم بازنده باشیم و تیمی که این همه موقعیت را خراب می کند، ممکن است برای او اتفاق بیفتد.
حسینی ادامه داد: بچه های ما خیلی زحمت کشیدند و در نیمه اول تلاش کردند که بیشتر بخواهند اما نشد. اگر می توانستیم برنده شویم هم در جدول و هم از نظر روحی به ما کمک می کرد، پیروزی در خانه تیم ما را بهتر می کند. به بچه ها خسته نباشید می گویم. ما باید این بازی را فراموش کنیم. چهار پنج روز دیگر بازی سختی در شیراز داریم و باید برای این دیدار آماده شویم.
وی با اشاره به ناکامی های تیمش در خانه گفت: نمی دانم. وقتی یک موقعیت خوب و موقعیت های زیاد ایجاد می کنیم و باید گل بزنیم، نمی توانیم طلسم یا چیزی بگوییم. انشاالله در بازی های آینده بتوانیم روند خود را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید