همه مسئولین باید برای عنایت رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی کنند


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894126

علی باباییکارنامی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب (رحمت الله علیه) برای همه است و همه نقاط مختلف کشور باید دغدغه مقام معظم رهبری را هماهنگ و برنامه ریزی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به بیانات بدیع و بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در جمع اعضای دولت و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها. جوانان و نخبگان برای توسعه و پیشرفت مرکز استان تصریح کرد: هموارسازی مسیر توسعه و پیشرفت مرکز استان در گرو استفاده از ظرفیت مدیران جوان، انقلابی و موثر است.

وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای خدمتگزار رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: روحیه جهادی و مردمی دولت و تلاش و کوشش مضاعف رئیس جمهور و اعضای کابینه برای حل مشکلات اقتصادی و اقتصادی مشکلات معیشتی بر کسی پوشیده نیست این افزایش قیمت است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای مرکز استان های مازندران و میاندورود در زمینه های کشاورزی و گردشگری و غیره گفت: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید به نخبگان کشاورزی و صنعت و حوزه های مختلف گردشگری توجه ویژه داشته باشد و استفاده از این ظرفیت نخبگانی می تواند برای رونق تولید کشاورزی، صنعت و جذب گردشگر به استان مورد استفاده قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت از جوانان حوزوی و نخبگان علمی خاطرنشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب (رحمت الله علیه) صلح) برای همه است و همه نقاط کشور باید دغدغه های مقام معظم رهبری را هماهنگ و برنامه ریزی کنند، مطمئناً با استفاده از ظرفیت های داخلی موجود به ویژه با تکیه بر مشکلات و موانع مختلف، مسیر توسعه و پیشرفت کشور حل خواهد شد. بر نخبگان، جوانان مؤمن و انقلابی و تلاش همه اقشار مختلف در کنار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید