هنوز خبری از لیست جدید یحیی نیست

هنوز خبری از لیست جدید یحیی نیست

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب مهاجم شسدانگ است.

گفته می شود مدیران پرسپولیس با دکلن مک مانوس مهاجم اسکاتلندی برای تقویت خط حمله خود به توافق رسیده اند. این مهاجم 180 سانتی متری برای نیو سنتز بازی می کند و طی دو سال گذشته در 51 بازی 50 گل به ثمر رسانده است. او همچنین در فصل گذشته آقای گل لیگ ولز را به دست آورد.

یکی از نزدیکان یحیی گل محمدی به ما خبر داد که سرمربی پرسپولیس نام آقای گل ولز یا نام دیگری را برای خرید به رضا درویش نداده است. همچنین در این خبر آمده است؛ باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد چند بازیکنی است که قراردادشان به پایان رسیده است. بازیکنانی مانند میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل کثیر، گئورگی گلسیانی، امید عالیشاه و یکی دو بازیکن دیگر بازیکنانی هستند که قراردادشان با باشگاه در پایان فصل به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می شوند. به همین دلیل رضا درویش مذاکره با این افراد را آغاز کرده است. همچنین به جز گئورگی گلسیانی هیچ یک از این بازیکنان برای تیم ملی بازی نکرده اند و مدیرعامل پرسپولیس برای توافق با این بازیکنان نباید منتظر پایان اردوی تیم ملی باشد.

در مورد گئورگی گلسیانی ذکر این نکته ضروری است که خود گلسیانی نیز علاقه مند به حضور در تیم شیرهای سرخ برای لیگ بیست و دوم است و یحیی گل محمدی نیز علاقه زیادی به ادامه همکاری با این مدافع گرجستانی دارد اما مشکل اصلی فدراسیون حقوق جدید فوتبال است تا ثبت قرارداد رئالی با بازیکنان قانونی که گلسیانی در رسانه ها تاکید کرد در صورت اجرای آن دیگر در فوتبال ایران باقی نمی ماند. این در حالی است که بر اساس قانون جدید سقف بودجه هنوز مشخص نیست که یحیی گل محمدی به پرسپولیس می ماند یا می رود.

با وجود اصرار رضا درویش، سرمربی پرسپولیس هنوز هیچ لیستی به مدیرعامل این باشگاه نداده است. یحیی گل محمدی حتی لیست بازیکنان مورد نظر خود و لیست خروج را هم اعلام نکرد، بنابراین رضا درویش می خواهد برای تمدید یا جدایی مذاکره و تصمیم گیری کند. درویش پس از متقاعد کردن سرمربی پرسپولیس برای ماندن و ادامه همکاری، منتظر است تا یحیی گل محمدی در دیداری دو نفره فهرست مورد نظر را از یحیی گل محمدی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید