هوراسانی زاده به رهبری تهران/ امامی رئیس کارگروه مد و لباس شد

ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789286

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمد خراسانی زاده را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سید مجید عیامی را به عنوان رئیس کارگروه مد و لباس وزارت مد و لباس منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با حکم محمدمهدی اسماعیلی، محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان تهران شد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خراسانی زاده آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی و دینی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان تهران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده مناسب از ظرفیت های فرهنگی در این استان و با نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه و اداره کل، اقدامات ذیل را مورد توجه ویژه قرار دهیم. :

1- تهیه سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر توانمندی های مختلف محلی و ملی برای اجرای منویات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی. هنر و رسانه در روستا

2- همکاری مستمر فرهنگی و ایجاد تعامل مناسب با استاندار محترم، رئیس شورای عمومی فرهنگی و سایر دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی استان و تجربه همکاری مؤثر با ایشان.

3- تقویت و حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه های میانی، انجمن ها و نهادها و تشکل های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه.

4- گسترش فعالیت های مؤثر فرهنگی و پرورش استعدادها و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه ای در مناطق و شهرستان های کم برخوردار استان.

5- تقویت جایگاه و وظایف نظارتی اداره کل استان در صدور مجوزهای مختلف با رویکرد اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی و پرداختن به مقتضیات فرهنگی بومی استان و همچنین جایگاه تهران به عنوان پایتخت و بستر فرهنگی ملی.

6- توجه و برنامه ریزی به منظور جذب نیرو، کشف استعدادها و تربیت عناصر فرهنگی و هنری انقلابی و مدرسه ای در استان با استفاده از فرصت های مختلف آموزشی و پرورشی.

7- ایجاد هماهنگی و تعامل مؤثر بین واحدهای استانی سازمانها و نهادهای ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان.

8- ایجاد و احترام به روابط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان.

9- تقویت جایگاه اداره کل استان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی منطقه و پویایی دبیرخانه و تقویت هویت واقعی و اثربخشی این شورا.

10- رعایت اولویت های محتوایی در برنامه های مختلف از جمله: تقویت روحیه عزت ملی و خودباوری، رشد فضایل اخلاقی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، تحکیم نهاد خانواده و رشد جمعیت، ایجاد امید و امید و فردی و اجتماعی. نشاط و ادای احترام به شعائر اسلامی

11- همکاری کامل با معاونت های تخصصی و ادارات ستادی وزارت و حصول اطمینان و تطبیق پالیسی ها و برنامه های ابلاغی آنها.

از درگاه خداوند متعال خواستارم که با استعانت از همکاران این اداره کل و با بهره گیری از فرصت خدمت به مردم دوستدار فرهنگ این دیار، در سایه توجهات و حمایت های حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و حکیم. رهبری امام خامنه ای زاید اول.

a9fcee7b 6fa4 4d2b 821f a29c62be671f خبر خاکستری

گفتنی است محمد خراسانی زاده متولد 1364 و فارغ التحصیل دکتری هنر اسلامی از دانشگاه شاهد است.

از دانش علمی و اجرایی خراسانی زاده می توان به معاونت آموزشی و امور استان های سازمان فضای مجازی سراج، دبیر و سخنران چهار نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، تدریس دروس هنر و دستورالعمل پایان نامه در دانشگاه های هنر اشاره کرد. -زهرا، سوره. و پارس مدیریت هنر و رسانه در قالب وب سایت، نرم افزار رسانه، شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و فضای مجازی، مدیریت نشریات تخصصی در حوزه هنر و فضای مجازی، فعالیت در حوزه های مختلف هنری در حوزه شعر و ادب، طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، صحنه، نمایشنامه و …، نگارش 11 عنوان پژوهشی در حوزه هنری و رسانه و داوری مقالات و پایان نامه ها و جشنواره های هنری، کسب ده ها عنوان در جشنواره ها و مسابقات هنری و رسانه های دیجیتال و عضویت در حوزه های مختلف سیاسی. شوراها و مجموعه ها وی به افراد اصلی در عرصه فرهنگ و هنر اشاره کرد.

محمدمهدی اسماعیلی همچنین در حکمی سیدمجید امامی را به عنوان رئیس کارگروه مد و لباس این وزارتخانه منصوب کرد.

641fe8cc 5ab2 458d 8bd7 a935b1578dd1 خبر خاکستری

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به سید مجید امامی آمده است:

جناب دکتر سید مجید امامی

دبیر افتخاری شورای عمومی فرهنگ کشور

با عنایت به تعهدات شورای عمومی فرهنگی در زمینه اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و مصوبات مربوطه و با توجه به لزوم تجمیع فعالیت های موازی، به پیشنهاد معاون محترم حوزه هنری، مسئول مد جناب عالی سوابق تحصیلی و علمی مربوطه، سپرده می شود.

لذا با توجه به سابقه و تجربه مدیریت برنامه ها و مصوبات حوزه حجاب و عفاف در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، انتظار می رود با این انتقال مجدانه تلاش های ذیل را به عمل آورید:

1- ارائه برنامه جامع با استفاده از ظرفیت کامل شورای عمومی فرهنگ، معاونین، سازمان ها و دستگاه های مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای مرتبط ظرف یک ماه آینده.

2- راه اندازی سامانه نظارت بر طراحان مد و لباس و تولیدکنندگان لباس تا پایان سال جاری

3- تلاش مستمر برای اجرای کامل قوانین مربوط به اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و ساماندهی جدی موضوع مد و لباس با تاکید بر گفتمان متواضعانه و آرامش روانی جامعه.

4- بررسی و رسیدگی به علل و عوامل عدم موفقیت در ساماندهی مد و وضعیت پوشش و ناهنجاری ها در پوشش مناسب.

5- ارائه و ارائه گرایش ها، فرصت ها و امکانات اصیل در حوزه حجاب حجاب اصیل اسلامی و ایرانی در داخل و فضای بین المللی.

توفیق روزافزون خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیل به اهداف حکومت مردمی را با عنایت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم. .

گفتنی است سید مجید امامی که هم اکنون دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور است، دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات و مولف کتاب هایی چون امید و رسانه پژوهشی ابعاد و ابعاد راهبردهای امید اجتماعی در رسانه ملی است. و فرود مدرن، از رنسانس تا جنگ سرد، پیوست فرهنگی، تبلیغات و تبلیغات سیاسی. کتاب درسی تخصصی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید