دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس تفاهم نامه ای امضا کردند


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891532

تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برای همکاری های بیشتر منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تفاهم نامه همکاری دانشگاهی بین دانشگاه الزهرا و کارگروه سازمان مد و لباس کشور به نمایندگی فریده حق رئیس دانشگاه الزهرا به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه؛ کشورها در برگزاری غرفه معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و ارائه لباس های سنتی و محلی کشور و برگزاری سمینارهای علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین المللی و ارائه اساتید بین المللی همکاری خواهند داشت.

همچنین کشورها در برگزاری سمینارهای علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین المللی و معرفی اساتید بین المللی و همچنین برگزاری همایش هایی با عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین المللی و معرفی اساتید بین المللی همکاری خواهند داشت.

هر یک از طرفین کتاب‌ها، نشریات و سایر مواد آموزشی خود را مبادله خواهند کرد تا در کتابخانه‌های دانشگاه طرف مقابل به دست آورند. همچنین در زمینه فناوری های نوین آموزشی به ویژه در زمینه های فوق الذکر همکاری خواهد شد.

این کشورها همچنین به کتابخانه های الکترونیکی دانشگاه دسترسی خواهند داشت و دو کشور در مورد برنامه های آموزشی و پژوهشی تبادل اطلاعات خواهند کرد، کنفرانس هایی در زمینه مطالعات فرهنگی برگزار می کنند و در تهیه مواد مورد نیاز برای شرکت در مجامع بین المللی همکاری خواهند کرد.

دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس یک لینک متقابل تحت عنوان مشارکت کننده به سایت سازمان خود اضافه خواهند کرد.

این یادداشت تفاهم به مدت پنج سال پس از امضا معتبر خواهد بود و در پایان این مدت به طور خودکار تمدید می شود و هر یک از طرفین می توانند با ارسال یادداشت تفاهم کتبی شش ماه قبل از تاریخ انقضا به طرف دیگر، تفاهم نامه را فسخ کنند.

این تفاهم نامه 11 ماده ای در 20 تیر 1401 توسط دانشگاه الزهرا (رئیس دانشگاه فریده حقبین) و کارگروه سازمان مد و لباس کشور (سیجاد امامی، رئیس کارگروه) به امضا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید