هیأت امنا لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کرد


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808036

سخنگوی هیات امنا در نشست خبری گفت: هیات امنا طی جلسات مختلف مصوبه مجلس درباره لایحه رتبه بندی معلمان را مورد بررسی قرار داد و ابهاماتی را به این لایحه اضافه کرد و مجلس باید این ایرادات را برطرف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیا دیگه طحان نظیف سخنگوی هیات امنا در نشست خبری که امروز شنبه (23 بهمن ماه) در هیات امنا برگزار شد، گفت: پرش تولید مبتنی بر دانش جزوه این طرح خوب مجلس است. ایرادات و ابهامات هیئت امنا به این طرح وارد نظر هیأت امناء در این مورد مربوط به برای تقویت این قطعنامه.

سخنگوی هیات امنا گفت: هیات امنا در جلسات مختلف مصوبه مجلس درباره لایحه رتبه بندی معلمان را مورد بررسی قرار داد و ابهاماتی را به این لایحه اضافه کرد و مجلس باید این ایرادات را برطرف کند.


طحان نظیف گفت: در لایحه رتبه بندی معلمان ابهاماتی وجود دارد که در صورت شفاف سازی به نفع فرهنگیان و معلمان برای اجرای یک مشکل خواهد بود. صورت نباش.

وی ادامه داد: لایحه درآمدها و هزینه های پایدار شهرداری ها و دهیاری ها چندین بار بین مجلس و هیات نظارت مبادله شده و همچنان ابهامات و مغایرت هایی با قانون اساسی وجود دارد که باید رفع شود.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید