رفع ایرادات هیأت امنا در طرح رتبه بندی معلمان

رفع ایرادات هیأت امنا در طرح رتبه بندی معلمان

احمد محرم زاده صبح یکشنبه در اولین همایش دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اهر با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان نه تنها متعلق به اهر است بلکه معلمان ارسبارانی نیز تربیت خواهد کرد، گفت: مرکز آموزش نیروی انسانی اهر را به پردیس دانشگاه فرهنگیان ارتقا دهید. برای پیگیری این موضوع و فراهم شدن زمینه برای پذیرش مستقیم دانشجو در تربیت معلم، جلسه ای با وزیر علوم خواهیم داشت.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تشکر از رهبری دانشگاه آزاد واحد اهر و تاثیر آن در احیای این دانشگاه گفت: همه دانشگاه های آزاد با مشکل مواجه هستند اما رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر. دانشگاه توانسته این دانشگاه را سرپا نگه دارد.»

وی از انعقاد تفاهم نامه مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برای ایجاد پژوهشکده معدنی استانی در شهرستان اهر خبر داد و افزود: با توجه به تعداد معادن در ارسباران؛ این پژوهشکده معدنی استانی در شهرستان اهر وجود دارد. ایجاد پژوهشکده معدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و طی رایزنی با دانشگاه آزاد استان ضروری است. با ایجاد پژوهشکده معدنی آذربایجان شرقی در شهرستان اهر موافقت شد.

محرم زاده بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد دانشکده پیراپزشکی در اهر موافقت کرده است، افزود: اولین اقدامات برای ایجاد پژوهشکده معدن و دانشکده پیراپزشکی در اهر توسط دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در حال انجام است و در حال پیگیری خارجی از طریق آن هستیم. دانشگاه آزاد مرکزی: استانی خواهیم بود، از سوی دیگر مجوزهای لازم و موافقت با پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گرفته شده است و این تصمیم صرفاً برای حفظ دانشگاه آزاد اهر است تا رکود حاکم نشود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از حذف «ایرادات هیئت امنا به طرح طبقه بندی معلمان در مجلس» خبر داد و یادآور شد: به معلمان اطمینان می دهم که هیئت امنا به طبقه بندی معلمان «ایراد دارد». طرح در مجلس بلاتکلیف می ماند و در نهایت اجرایی می شود، هرچند اجرای طرح رتبه بندی معلمان لطف کوچکی به معلمان در مجلس و دولت خواهد بود.

وی بر تمرکز زدایی از مرکز و رفع تبعیض از شهرها تاکید کرد و گفت: در هر جامعه ای تفاوت هایی وجود دارد اما مردم ما تبعیض را تحمل نمی کنند. این یک فاجعه برای جامعه اسلامی است.

محرم زاده گفت: موضوع بهداشت و درمان شهرستان اهر که به سلامت و جان انسان ها مربوط می شود، برای توسعه زیرساخت های سلامت کاری انجام نداده ام و هر جا که احساس می کنم می توانم در تامین مطالبات مردم موثر باشم، پیگیر مطالبات مردم بوده ام. “

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم منطقه ارسباران از خدمات درمانی شهرستان اهر استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: شهر ارسباران بود و از طرفی هزینه شد. درمان در شهرستان اهر نیز بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید