هیئت استیناف باید ظرف یک هفته رای دهد اگر …

ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799838

نماینده باشگاه پیکان گفت: در جلسه کمیسیون استیناف مورد جدیدی مطرح نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفیولا فگانپور که به عنوان نماینده باشگاه پیکان در جلسه کمیسیون استیناف در خصوص اعتراض باشگاه گل گهر به رای کمیسیون انضباطی در پرونده بانیاما حضور داشت، پس از این جلسه گفت: طرف باشگاه مطرح نشد. همان موضوعات تکرار شد. جلسه به خوبی توسط هیئت استیناف برگزار شد و هیچ بحث تحریک آمیزی وجود نداشت. به نظر می رسد جلسه در آرامش کامل به پایان رسیده است.

وی درباره زمان احتمالی صدور رأی در این پرونده از سوی هیئت تجدیدنظر توضیح داد: این موضوع در اختیار اعضای هیأت تجدیدنظر است. اگر نیاز به استعلام دیگری نداشته باشند و پرونده مختومه شود، البته باید ظرف یک هفته رای دهند، اما باید بررسی شود که آیا تحقیق جدیدی لازم است یا خیر.

نماینده باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا استعلام جدیدی به هیات تجدیدنظر رسیده است یا خیر؟ وی گفت: در جلسه امروز موضوع جدیدی مطرح نشده است که نیاز به بررسی مجدد دارد. در گذشته هم همینطور بود. مشکل از پلیس فتا بود که پیش از این 51 صفحه پلیس فتا و وضعیت ایمیل ها را گزارش کرده بود. فکر کنم 9 ایمیل ارسال شد که 7 تای آنها جعلی بود. همچنین استعلام هایی از کمیته های مختلف دریافت شد و اظهاراتی از سوی کارکنان کمیته بیان شد. موضوع جدیدی مطرح نشده که نیاز به بررسی جدید داشته باشد و بسته شدن یا نشدن پرونده بستگی به نظر اعضای هیات تجدیدنظر دارد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید