پروژه های عمرانی شهری در حاشیه تالاب عینک باید ظرف دو هفته آماده شود


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837251

شهردار رشت خواستار تعیین پیمانکار پروژه لایروبی تالاب و اجرای پروژه های خرد توسط سازمان عمران و معاونت بازسازی شد و تصریح کرد:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سید امیر حسین علوی شهردار رشت 17 دی ماه صبح امروز در نشست نحوه ساماندهی و اجرای طرح های مدیریت تالاب عینک بر لایروبی تالاب عینک و آمادگی وی تاکید کرد. گفت: برای رصدخانه شهرداری تاکید دارد که پروژه کوتاه مدتی شامل لایروبی و ساخت زیرپروژه هایی مانند احداث پل چوبی و امثال آن که مطالعات آن قبلا توسط مشاور انجام شده است تعریف و آماده شود.

شهردار رشت خواستار تعیین پیمانکار پروژه لایروبی تالاب و اجرای پروژه های خرد توسط سازمان عمران و معاونت بازسازی شد و تصریح کرد:

علوی بیان کرد: از سازمان سرمایه گذاری انتظار داریم تمامی بسته های سرمایه گذاری تالاب عینک را تهیه و با محوریت این سازمان کار پروژه تالاب را آغاز کند.

شهردار رشت در پایان با تاکید بر همکاری همه جانبه تمامی معاونین و مدیران شهرداری ذیل با سازمان سرمایه گذاری اذعان داشت: تالاب عینک را تعریف کنید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست گفت: باید مشخص شود که چرا تاکنون اقدامات لازم در حوزه تالاب عینک انجام نشده است تا بتوانیم سرعت پروژه ها را افزایش دهیم. از بین بردن آنها

مجید عزیزی ادامه داد: از مسئولان شهرداری رشت و سازمان های ذیربط تقاضا دارم ابتدا مشکلات پروژه های تالاب عینک را شناسایی کنند تا پس از شناسایی موانع، جلسات مشترکی با ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار کنیم.

وی همچنین خواستار دیدار با استاندار گیلان شد و افزود: برای رفع موانع و بروکراسی های اداری باید از ظرفیت سه نماینده شهرستان رشت در مجلس به خوبی استفاده کنیم تا با چالش های جدید مواجه نشویم. در فعالیت های در حال انجام . .

نایب رئیس شورا با تاکید بر معرفی نماینده شورا برای شرکت در جلسات اجرای پروژه های خرد حاشیه تالاب و روند لایروبی و ارائه گزارشات خود به شورای شهر گفت: شورای اسلامی شهر راش آمادگی همکاری با این تالاب را دارد. شهرداری و رفع موانع ایجاد تحولی اساسی در شهر رشت است.

عزیزی اجرای پروژه هایی از جمله لایروبی تالاب و پروژه های خرد حاشیه آن را از اقداماتی دانست که در روحیه شهروندان تاثیر خوبی خواهد داشت و یادآور شد: شهرداری رشت از توان مدیریتی لازم برخوردار است اما انسجام و هماهنگی لازم بین معاونت های مختلف شهرداری وجود دارد. این همان مسیری است که از شهردار راش می خواهیم دنبال کند.

انتهای پیام/




دیدگاهتان را بنویسید