هیجان عمومی در شهر نوروزگا + شکوفه های سیب + عکس


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818661

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان از برگزاری جشنواره نوروزی خاطره انگیز با حضور شهروندان شهرستان شکوفه های سیب و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از دوران همدان نقل شده است; به گزارش خبرنگار ما؛ همزمان با ایام مبارک نوروز و عید امید سال 1401، چندین ایستگاه نوروزی در شهرهای مختلف شهرستان تویسرکان برگزار شد.

و امروز این آیین پرنشاط در شهر شکوفه های سیب فرسفج برگزار شد.

اسحاق ترکاشوند رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اجرای جشن نوروزگاه در شهرستان فرسفج شامل اجرای موسیقی محلی، قصه گویی، دف و اجرا بود.

وی گفت: این مراسم پرنشاط و خاطره انگیز که با حضور گرم و صمیمی همشهریان، مسافران و گردشگران نوروزی همراه بود در صحن دلنشین شاه عباسی کاروانسرای برگزار شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از تلاش و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرسفج، بخشداری کلکلرود، ناحیه مقاومت بسیج و پاسگاه فرسفج برای این نوروزگاه شاد و مفرح تقدیر کرد.

ترکاسوند ادامه داد: در حاشیه این مراسم اجرای زنده سفالگری استاد سنجربیگی، مسابقه غذای محلی، بازی های محلی شامل طناب کشی و گردو بازی، عرضه صنایع دستی و غرفه برگزار شد.

فرصت های رونق این شهر نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید