وزیر ورزش ایران از روسیه برای حضور در مسابقات نوروزگا دعوت کرد

ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923111

وزیر ورزش و جوانان گفت: از تیم ملی هندبال روسیه دعوت می کنیم در دیداری دوستانه با تیم ملی ایران در ایران برگزار شود. همچنین با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات جام نوروز که پنجاه روز دیگر برگزار می شود، از روسیه برای حضور در این مسابقات دعوت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ایگور لویتین دستیار رئیس فدراسیون روسیه به همراه هیئت همراه در محل وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

این نشست به منظور توسعه همکاری های دوجانبه ایران و روسیه در حوزه ورزش برگزار شد.

دکتر سید حمید سجادی در این دیدار با ابراز خوشحالی از حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه و هیئت همراه وی برای دومین بار در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدوارم این دیدار جلسه خوبی باشد. مقدمه حضور وزیر ورزش روسیه در ایران و اینکه بتوانیم برنامه ریزی های لازم را برای برقراری ارتباط مشترک انجام دهیم.

وی افزود: خرسندیم که دومین جلسه همکاری بیشتر در کمتر از پنج ماه گذشته برگزار شده است. یکی از پیشنهادات ما در جلسه اول ایجاد اردوهای مشترک در رشته های مختلف بود. پیشنهاد دیگر ما برگزاری نشست تخصصی بین فدراسیون های دو کشور است. ما علاقه مندیم از تجربیات و امکانات هر دو کشور برای درمان ورزشکاران آسیب دیده استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: روسیه در زمینه هایی مانند شنا، کشتی و واترپلو صاحب سبک است و در زمینه همکاری مشترک محل ملاقات و تعامل وجود دارد. همچنین در کشورمان محصولات خوبی در زمینه ورزش داریم که قابل صادرات است و خوشحال می شویم با حضور وزیر ورزش روسیه در ایران راه های صادرات اقلام ورزشی را بررسی کنیم.

دکتر سجادی خاطرنشان کرد: پیشنهاد دیگر ما به همکار روسی سرمایه گذاری در پروژه های ورزشی ایران است. امیدواریم دو کشور علاوه بر تعامل ورزشی، در حوزه اقتصادی ورزش نیز همکاری خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: از تیم ملی هندبال روسیه دعوت می کنیم تا یک بازی دوستانه با تیم ملی ایران در ایران برگزار کنند. همچنین با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات جام نوروز که پنجاه روز دیگر برگزار می شود، از روسیه برای حضور در این مسابقات دعوت می کنیم.

در این جلسه دکتر مریم کاظمی پور معاون بانوان رئیس جمهور، دکتر اسماعیل احمدی مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مشاور وزیر ورزش در حوزه قهرمانی حضور داشتند. محمدحسن تقی زاده، رئیس دفتر روابط بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید