هیچ بودجه ای برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی نشده است

هیچ بودجه ای برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی نشده است

احمد راستین هفشجانی با تبریک به حماسه سازان طوفان الاقصی گفت: دوران زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

بن وسامان نماینده مردم شهرکرد در شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: بودجه کلی ارائه شده برای بودجه 1403 با اهداف برنامه هفتم توسعه مطابقت ندارد و در حوزه مشهود و پنهان نیز تعیین تکلیف نشده است. یارانه ها مهمتر از همه اینکه هیچ منبعی برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان دیده نمی شود که طبق مصوبه برنامه هفتم باید 40 درصد برابر شود.

وی تاکید کرد: بنابراین یا دولت باید تجدید نظر کند یا من به عنوان یکی از اعضای کمیسیون تلفیق می گویم در این شرایط دلیلی برای پذیرش بودجه کلی نخواهیم داشت.

راستینه تاکید کرد: همچنین بودجه کارکنان دولت باید عادلانه دیده شود. متأسفانه امروز متولیان راه و شهرسازی که بار اصلی توسعه کشور را به دوش می کشند، اعتبارات اضافی دریافت نمی کنند و یا جایگاه وزارت کشور و جهاد کشاورزی با سایر دستگاه ها تفاوت چشمگیری دارد. پیش بینی می شود که پرداخت منصفانه برای همه دستگاه ها در بودجه 1403 اعمال شود.

وی همچنین به وزیر بهداشت در خصوص عدم پرداخت حق الزحمه پرستاران هشدار داد و گفت: از رئیس جمهور بابت دستور روز گذشته در پی تذکر بنده در جلسه خصوصی در خصوص مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانان تشکر می کنم.

راستین ادامه داد: راه و شهرسازی در زمینه تامین زمین اقدام کنند و خودروسازانی که از حق الناس از مظلومیت آنها پناه می بریم، هشدار جدی می دهم که ماده 234 آئین نامه داخلی را اجرا کنند. این همه تاخیر در واگذاری خودرو به خانواده ها غیرقابل قبول است. سازمان بازرسی و مراجع امنیتی باید سریعاً نسبت به شناسایی متهمان و معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام کنند.

بالاخره این نماینده مجلس یازدهم به وزرای ردیف دولت نسبت به پروژه های غیر کارشناسی انتقال آب هشدار داد.