هیچ خودرویی تا سقف 3 میلیون تن جریمه نمی شود / جریمه خودروهای بدون تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ

ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785004

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: به نفع مردم خودرو تا سه میلیون تن توقیف نمی شود اما از این میزان به بعد و در صورت رعایت پلیس خودرو، قانون خواهد شد. درخواست دادن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عینولا جهانی روز چهارشنبه افزود: با توجه به شرایط ذکر شده در خصوص افزایش سقف جریمه به سه میلیون تن به منظور جلوگیری از توقیف خودرو، هر خودرو اعم از شماره شهری و غیره که دارای بیش از این میزان باشد. جریمه ها ضبط و قانون اجرا می شود.»شد.

وی با بیان اینکه قبلا جریمه خودروها یک میلیون تن بود، گفت: اجرای این طرح کمتر متوجه رانندگان می شود و این افراد فرصت بیشتری برای پرداخت جریمه خود دارند.

خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ جریمه می شوند

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی به ویژه در جاده های کوهستانی، خودروها باید به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز شوند در غیر این صورت توسط پلیس راهور. آنها راه مجری قانون را دنبال خواهند کرد.

سرهنگ جهانی با تاکید بر اینکه ممکن است سوال از راننده باشد مثلا در هوای آفتابی چه نیازی به زنجیر چرخ است که در پاسخ به آن باید گفت: بسیاری از رانندگان از شرایط جوی و جاده های کوهستانی اطلاعی ندارند. مناطق. و می توانند پس از ورود به این مناطق برای خود و دیگران دردسر ایجاد کنند که پلیس با درایت و کنترل خود از بروز این مشکل جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: پلیس برحسب مسئولیت و تعهدات خود می تواند هر لحظه از رانندگان بخواهد تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را مشاهده کنند و نبود این تجهیزات پلیس را مجبور به اعمال قانون می کند.

سرهنگ جهانی گفت: از رانندگان می خواهم با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به پلیس در ارائه خدمات کمک کنند. از رانندگان حومه شهر تقاضا دارم از هرگونه تردد غیرضروری در جاده ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید