وارث تاج و تخت سعودی توسط برادرش کشته شد


ساعت: 21:50
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808880

بندر بن سلمان، برادر ولیعهد سعودی، به یک افسر گارد سلطنتی برای ترور بن سلمان وعده پرداخت یک میلیون ریال سعودی داد، اما بن سلمان جان سالم به در برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از البوابه الاخباریه العالمیه، روزنامه صهیونیستی «مکور ریشون» روز سه شنبه اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان کشته شده اما زنده مانده است. بر اساس گزارش های مختلف، پس از این ترور نافرجام، محمد بن سلمان برادرش بندر بن سلمان را به دلیل دست داشتن در ترور نافرجام بازداشت کرد.

آصاف گیبور در این روزنامه می نویسد: بندر بن سلمان به یکی از افسران گارد سلطنتی قول داده است که برای قتل بن سلمان 5 میلیون ریال سعودی بدهد. این یعنی ما با جنگ قبیله ای روبرو هستیم.

بر اساس این گزارش، بن سلمان پس از دستگیری این افسر و دستگیری برادرش، بر تعداد اعضای گارد سلطنتی افزوده و یک واحد امنیتی ویژه را برای دفاع از خود تعیین کرده است.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در عربستان مخالفان زیادی دارد و حتی آن مخالفان در میان مردم در کاخ سلطنتی حضور دارند. اقدامات بن سلمان و کودتا علیه محمد بن نایف، وارث سابق تاج و تخت، از دلایل افزایش مخالفت ها با بن سلمان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید