واریز مبلغی عجیب به حساب معلمان

واریز مبلغی عجیب به حساب معلمان

حمیدرضا نجف پورکردی گفت: سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 نیز به حساب این بستگان واریز می شود زیرا این بستگان نیز از ارزش اموال موسسه برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه مبلغ مذکور شامل سپرده اعضا، سپرده دولت و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی موسسه است که به حساب سال 1385 فرهنگیان عضو این موسسه واریز شده است، گفت: صندوق، گفت: به منظور حفظ شأن فرهنگیان، واریز سهم این شرکت در اسرع وقت و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی به حساب آنها واریز شد.

نجف پور کردی با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از 23 هزار و 420 میلیارد ریال به حساب بازنشستگان واریز شده است، افزود: واریز مستمری بگیران در فروردین اولین سپرده امسال است که به دلیل امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سرمایه برای اعضا وجود دارد. این موسسه از این پس واریز به حساب بازنشستگان با وساطت این بانک خواهد بود.

وی با تاکید بر تغییر ساختار عضویت موسسه و نظام پرداخت سهام به اعضای بازنشسته از سه ماه به کمتر از یک ماه گفت: این اولین وجوهی است که معلمان بازنشسته به صورت کامل و مقطوع قبل از آن دریافت می کنند. ایجاد حقوق بازنشستگی

مدیرعامل موسسه تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده اند می توانند با مراجعه به دفاتر سراسری موسسه و یا دفاتر تعاونی آموزشی نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید