واستی دستیار کارلوس کی روش برای پرسپولیس از تیم ملی اخراج شد

واستی دستیار کارلوس کی روش برای پرسپولیس از تیم ملی اخراج شد

در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بود که مهرداد حنبان و کریم باقری از تیم پرسپولیس به کادرفنی تیم ملی اضافه شدند و تیم ملی در نهایت توانست با یک صعود قوی جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کند. .

بعد از این مسابقات بود که اعلام شد باقری و حنبان باید از بین کار در تیم ملی و پرسپولیس تیم انتخاب کنند. به همین دلیل کریم باقری در اردوی اخیر تیم ملی که در قطر برگزار شد شرکت نکرد تا نشان دهد اولویت کاری اش پرسپولیس است.

با تمام این اوصاف مهرداد حنبان در اردوی قطر شرکت کرد به طوری که این ظن وجود داشت که او تیم ملی را برای کار انتخاب کرده است اما با دور جدید آماده سازی پرسپولیس، حنبان دوباره در تمرین این تیم حاضر شد و به همین دلیل اعلام کرد: که او قصد دارد در پرسپولیس کار کند.

با این حال مطلع شدیم که مهرداد حنبان اولویت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده و قصد دارد در کادر فنی یحیی گل محمدی باقی بماند اما در صورت موافقت فدراسیون فوتبال با شرایط او به طور همزمان در پرسپولیس و تیم ملی فعالیت خواهد کرد. او در تیم ملی همچنان به کار خود ادامه می دهد، اما اگر او مجبور به انتخاب تیم بین این دو تیم باشد، حنبان پرسپولیس را انتخاب خواهد کرد.

مهرداد حنبان این روزها در اردوی تدارکاتی همراه پرسپولیس است و در صورت توافق همزمان کارش در دو تیم، حنبان در اردوی فیفادی که در شهریور برگزار می شود تیم ملی را همراهی می کند اما در غیر این صورت حضور او در اردوی تیم ملی سقوط خواهد کرد. با این حال باید دید با تغییرات و تحولات احتمالی در کادرفنی تیم ملی، وضعیت مربیان این تیم چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید