والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا دومین جلسه کادر اجرایی این مسابقات برگزار شد


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837008

دومین جلسه کادر اجرایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز (شنبه 15 اردیبهشت) در محل دفتر داوری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از 14 تا 15 اردیبهشت ماه با حضور هشت تیم در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس دومین جلسه کمیته اجرایی این مسابقات امروز به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون ورزش های پزشکی، مهدی تقی زاده سرپرست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، امیر اتابش مدیرعامل باشگاه پیکان این مسابقات 5 روز قبل از ورود میهمانان خارجی برگزار شد.

پس از صحبت های مقدماتی داور برای انجام اقدامات لازم برای حضور تماشاگران و صحبت های میلاد تقوی در خصوص انجام مذاکرات و مکاتبات لازم برای صدور روادید برای میهمانان و تیم های خارجی، امیر تولوکیان مدیر رویدادهای بین المللی فدراسیون گزارشی از فنی ارائه کرد. آمادگی باشگاه های مردان آسیایی ارائه شده در سال 2022.

هماهنگی و برنامه ریزی برای اخذ مجوزهای لازم برای حضور یک سوم تماشاگران و فروش بلیت مسابقات طبق پروتکل های بهداشتی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. وزارت ورزش و حراست باید هماهنگی های لازم را انجام دهد و به گفته دکتر نوروزی رئیس فدراسیون ورزش های پزشکی 30 درصد از ظرفیت سالن در اختیار تماشاگران قرار می گیرد.

همچنین مقرر شد بهای بلیت مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 برای هر چهار مسابقه 50 هزار تن در روز باشد و هر تماشاگر می تواند هر چهار مسابقه را از نزدیک تماشا کند و در صورت پرداخت 50 هزار تن در صورت پرداخت. او فینالیست می شود تیم های ایرانی تصمیم گرفته اند مجوز افزایش تعداد بلیت ها به 90 هزار تن در نیمه نهایی و فینال پیکان را داشته باشند.

اولین جلسه کادر اجرایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا روز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه در محل دفتر داوری برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید