وام اضطراری 400 میلیونی دولت با شرایط استثنایی برای این افراد + جزئیات

وام اضطراری 400 میلیونی دولت با شرایط استثنایی برای این افراد + جزئیات

بانک مسکن 150 میلیون تومان به طرح های اشتغال مزدی و خوداشتغالی انفرادی و 400 میلیون تومان به طرح های اشتغال کارفرمایی پرداخت می کند.

مدت بازپرداخت وام انفرادی 84 ماه و نرخ سود آن 4 درصد است. این زمان برای راحتی کارفرما 60 ماه تعیین شده است. شرط دریافت این وام ارائه معرفی نامه از کمیته امداد، بهزیستی و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

برای تضمین وام حداکثر 150 میلیون تومان گواهی کسر اقساط، سفته و دو ضامن معتبر الزامی است. برای مبالغ بالای 150 و کمتر از 300 میلیون تومان باید دو گواهی کسر اقساط وجود داشته باشد. مبالغ وام بالای 300 میلیون تومان فقط با ضمانت اسناد نوع اول مانند ملک، نقد و … قابل پرداخت است.

بانک ملت برای خرید کالا وام 50 میلیون تومانی ارائه می دهد که بدون داشتن حساب و سپرده گذاری در این بانک قابل دریافت نیست. البته حتی در صورت تایید وام شما فقط می توانید محصولات اسنووا را خریداری کنید.

شایان ذکر است اخذ وام از بانک ملت دارای شرایطی است. مثلاً اصلاً چک برگشتی نداشته باشید و حتی به بانک هم بدهکار نباشید.

اگر به زودی ازدواج می کنید و هنوز جهیزیه نخریده اید، این وام ممکن است برای شما مناسب باشد. البته برای دریافت آن از یک تا سه ضامن نیاز دارید.

بانک ملت نیز به متقاضیان وام 200 میلیونی می دهد که شرایط خاص خود را دارد.

این بانک افراد را در 3 رتبه مختلف A، B و C رتبه بندی می کند و برای هر رتبه مبلغ مشخصی در نظر گرفته شده است. اگر فردی در گروه الف باشد به دلیل ارزش بالا نیازی به ضامن نیست. مبلغ وام 30 میلیون است و تا 4 سال باید بتوانید ماهانه پرداخت کنید. لازم به ذکر است نرخ سود این وام 18 درصد است.

اما اگر اعتبار فردی B یا C باشد، شرایط کمی دشوارتر است و ابتدا باید مراحل ثبت نام را در سامانه هوشمند بانک ملت طی کند. پس از ثبت نام مشخص می شود که چه میزان وام به فرد تعلق می گیرد.

از بانک صادرات وام فوری بگیرید

بانک صادرات یکی دیگر از بانک هایی است که به مردم وام می دهد.

انواع وام توسط این بانک پرداخت می شود که در ادامه به توضیح مختصری در مورد آنها می پردازیم.

وام 50 میلیون تومانی بانک صادرات نیز مانند بانک ملت برای خرید کالا در نظر گرفته شده است. این وام به صورت چک صادر می شود. البته پس از ارائه پیش فاکتور این اتفاق می افتد.

گرفتن وام به شرایط مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، حساب بانکی متقاضی باید کارت اعتباری باشد، آن شخص نباید چک برگشتی داشته باشد و به بانک بدهکار نباشد.

در صورتی که متقاضی وام تمامی این شرایط را داشته باشد، وام بانک صادرات با سود ۱۸ درصد تعلق می گیرد.

بانک صادرات نیز به مستمری بگیران وام می دهد. البته این امر به شرطی صورت می گیرد که مستمری این افراد به بانک صادرات واریز شود.

سود این وام کمتر از سایر وام ها و 4 درصد است البته باید ماهیانه 300 هزار تومان پرداخت کنید که 36 ماه است.

اگر مستمری بگیر هستید و نیاز به دریافت وام با سود کم دارید می توانید به بانک صادرات مراجعه کنید و از شرایط دریافت وام، نحوه بازپرداخت و موارد دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

وام فوری و وام رایگان برای عموم

امروزه اکثر مردم به وام آزاد نیاز دارند. آنها می خواهند به روشی مطمئن وام بگیرند زیرا در حال خرید ملک، ماشین یا چیزهای دیگر هستند.

رعایت رویه های بانک برای گرفتن وام کمی سخت است. اگر از بانک وام می گیرید باید مراقب باشید هر ماه اقساط خود را به موقع پرداخت کنید.

کسانی که برای گرفتن وام عجله دارند بهتر است به دنبال وام فوری باشند تا کارشان سریعتر شروع شود. دریافت این وام با ارائه سند خانه امکان پذیر است.

در مقاله لید سعی کردیم اطلاعاتی در مورد دریافت فوری وام در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

وی افزود: واقعیت این است که بسیاری از بخش‌های قانون جوانان به طور کامل اجرا نشده است، اما بحث در این زمینه باعث کاهش زاد و ولد شده است. همچنین شاهد افزایش تولد از سومین فرزند به بعد هستیم به طوری که دوازده هزار تولد در سال 1401 سومین فرزند به بعد در خانواده های ایرانی است.

قائم مقام دبیرکل جشنواره سرزمین جوان من با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم قانون جوانان جمعیت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه جمعیتی است، از ارسال 761 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد. این جشنواره گفت: ۲۳ اثر از برگزیدگان جشنواره «سرزمین جوان من» هستند.

هاله احمدنیا افزود: جشنواره ملی هنری و ادبی «کشور جوان من» با هدف ترویج رویکرد جوانان به جمعیت، افزایش آگاهی مردم از چالش های جمعیتی، مزایای جمعیت جوان و تهدیدات پیری جمعیت و فرهنگ سازی برگزار می شود. با موضوع ارزش داشتن فرزند و خانواده کامل در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

سرزمین جوان من قائم مقام دبیرکل جشنواره گفت: خانواده کامل، حس شیرین مادری، ضربه روحی فرزند، ازدواج دانشجو و دانش آموز، سزارین و عوارض آن و حفظ جان جنین. محورهای این جشنواره بودند.”

وی ادامه داد: هنرمندان 761 اثر در پنج بخش رسانه «تصویری، شنیداری، دیجیتال و ادبی» و همچنین ایده های نو و خلاقانه برای آثار خود به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 37 اثر در بخش رسانه های تصویری، 19 اثر. در رسانه های صوتی 34 اثر در بخش رسانه های ادبی انتخاب شدند.

احمدنیا گفت: در بخش رسانه های تصویری 10 اثر، 3 اثر صوتی و 10 اثر ادبی به عنوان برگزیدگان ‘سرزمین جوان من’ معرفی شدند.

وی با بیان اینکه هفده هیئت داوران جشنواره را در داوری آثار یاری کردند، افزود: در بخش رسانه دیجیتال هیچ یک از آثار دریافتی به مرحله نهایی داوری راه پیدا نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید