واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گازانچی – ماهیدشت / آتش نشانان کرمانشاهی از وقوع حادثه جلوگیری کردند.

ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805722

رئیس آتش نشانی شهرداری کرمانشاه اعلام کرد؛

فرهاد فرهودی از تلاش آتش نشانان کرمانشاهی برای ایجاد حادثه ناگوار بر اثر واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گازانچی – ماهیدشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، فرهاد فرهودی گفت: صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون حامل سوخت در محور غازانچی – ماهیدشت به مرکز ارتباطات سازمان آتش نشانی کرمانشاه گزارش شد.

وی افزود: علیرغم اینکه این حادثه خارج از محدوده شهر بود اما برای جلوگیری از وقوع حادثه و با هماهنگی های انجام شده ۲۲ آتش نشان از ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و ایمنی کرمانشاه گفت: همکاران ما به محض حضور در محل بلافاصله نسبت به ایمن سازی محور برای جلوگیری از وقوع حادثه ناگوار اقدام کردند.

8d72434a ec92 4076 969f 6f1d8a808ef7 خبر خاکستری

فرهودی ادامه داد: به دلیل نشت سوخت از این تانکر احتمال آتش سوزی وجود داشت اما همکاران ما با نثار جان و ایمن سازی محل از آتش سوزی جلوگیری کردند.

وی گفت: واژگونی این تریلر که ظاهراً به دلیل مه بود، باعث انحراف یک دستگاه کامیون بنزین و یک دستگاه خودرو پراید شد که آتش نشانان نیز نسبت به ایمن سازی آن اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و ایمنی کرمانشاه در پایان گفت: این عملیات با همکاری و حضور پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و اورژانس انجام شد که بحمدالله این افراد کشته و مجروح نشدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید