واکنش انصارالله به عملیات استشهادی فلسطینیان در تل آویو


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818614

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از عملیات استشهادی در بنی براک تل آویو تمجید کرد و گفت این عملیات ستون های رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دفتر سیاسی انصارله یمن چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از عملیات استشهادی بنی براک در شرق تل آویو اعلام کرد این عملیات ستون های رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورده است.

در این بیانیه آمده است که عملیات استشهادی در تل آویو تایید می کند که سرزمین های اشغالی فلسطین پناهگاه امنی برای متجاوزان و اشغالگران نخواهد بود و مبارزه و جهاد به طور پیوسته در حال افزایش است.

در این بیانیه از مجاهدان فلسطینی، جنبش های مقاومت اسلامی و مردم مظلوم و مبارز فلسطین تجلیل شد و بر مواضع قاطع و اصولی انصارالله علیه آرمان فلسطین تاکید شد.

دفتر سیاسی انصارالله مخالفت کامل خود را با نشست موذیانه النیکاب اعلام کرده و آن را جلسه خیانت و سازش دانسته و گفته است که این نشست توطئه ای علیه ملت های اسلامی و مقدسات آنها بوده است.

حماس در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد: پاسخ به جنایات و تروریسم اشغالگران حق قانونی همه مردم ما تا زمانی که سرزمین ما را ترک کنند است و ما عملیات قهرمانانه در تل آویو و اشغالگران را به دلیل تشدید جنایاتشان تبریک می گوییم. “

جبهه مردمی فلسطین این عملیات قهرمانانه را شاهدی جدید بر پایبندی مردم فلسطین به رویکرد همه جانبه مقاومت توصیف کرد و گفت: ما در حال انجام آن هستیم.

در تیراندازی سه شنبه شب در بانی بروک در شرق تل آویو، پنج صهیونیست کشته و شش تن دیگر زخمی شدند. پس از این عملیات، پلیس رژیم صهیونیستی در آمادگی کامل رزمی قرار گرفت و هزاران نیروی ذخیره برای استقرار در مناطق مختلف فراخوانده شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که برای اولین بار پس از نبرد قدس، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد تا آمادگی نیروی پلیس به بالاترین سطح برسد.

عملیات استشهادی مستمر فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی به ویژه همزمان با اجلاس موذیانه سران در منطقه النقاب، نگرانی صهیونیست ها را برانگیخته و از انفجار اوضاع در ماه مبارک رمضان و سالگرد یوم الله به شدت وحشت زده اند. نبرد شمشیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید