واکنش باشگاه استقلال به رفتار عجیب ساپینتو

واکنش باشگاه استقلال به رفتار عجیب ساپینتو

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم موفق شد با گل تلف شده کوین یاماگا مقابل گل گهر از روی نقطه پنالتی میزبان خود را شکست دهد و به لطف شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتور، اکنون نزدیکترین امتیاز را به حریف خود دارد و تنها به دلیل اختلاف یک گل از نظر تعداد گل کمتر از این تیم خواهد بود.

یکی از حواشی این بازی در لحظات پایانی بازی رخ داد و زمانی که ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شد، اختلاف در آن لحظه منجر به اخراج ریکاردو ساپینتو شد و حالا این اخراج باشگاه استقلال را مجبور کرده است. مسئولان برای برگزاری جلسه توجیهی با سرمربی پرتغالی تیمش.

این اولین رفتار جنجالی ساپینتو در استقلال نبود و پیش از این به دلیل لگد زدن برانکارد نیروی پزشکی در بندر انزلی به کمیته انضباطی فراخوانده شده بود.

رفتار جنجالی مکرر ساپینتو حالا مدیران استقلال را بر آن داشته تا در این خصوص با او جلسه ای بگذارند و سعی کنند او را متقاعد کنند که در یک جلسه رسمی، خود را مهار کند.

استقلال در هفته هشتم لیگ برتر یک دیدار مهم مقابل تیم خوب فولاد برگزار می کند. این دیدار روز جمعه 15 بهمن ماه به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. آنها به دلیل اخراج در بازی قبلی در کنار آنها نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید