واکنش به مسابقه سرخابی: امیدوارم پرسپولیس برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر شود

واکنش به مسابقه سرخابی: امیدوارم پرسپولیس برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر شود

رفعت درباره پیروزی یک بر صفر مقابل خیبر خرم آباد گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. به خصوص تیم خودم که بازیکنانم سخت کار می کنند. خیبر را خوب آنالیز کردیم، نقاط قوت آنها را از بازی حذف کردیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کردیم. بازی سختی بود که فقط یک گل داشت و آن سهم تیم ما بود. خیبر تیم خوب و قوی با بازیکنان خوب است. یک مسابقه را با 6 امتیاز بردیم و آسترا را خوشحال کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شهرداری آستارا به فکر جابجایی است، گفت: از روزی که به این تیم پیوستم شرایط تیم اصلا خوب نیست و دیگر نمی خواهم درباره مشکلات گذشته و مسائل باز صحبت کنم. سعی کردم با جذب بازیکنان جوان تر و با انگیزه تر و تغییر شیوه بازی، نقاط ضعف تیم را برطرف کنم.

سرمربی شهرداری آستارا تاکید کرد: روی مشکلات روحی و روانی بازیکنان خیلی کار کردیم و امیدوارم بردهایمان ادامه داشته باشد. باشگاه شهرداری آستارا یک باشگاه خصوصی واقعی است و خسته نباشید مالکان و مدیران باشگاه را که در این شرایط سخت اقتصادی به شهر خود و مردم آستارا خرج می کنند.

رفت گفت: تیم ما از نظر مالی و امکانات با تیم های خوب با امکانات کامل مثل ملوان، خیبر، مس کرمان، آرمان گهر، سایپا، مس شهربابک و … قابل مقایسه نیست. با این حال تلاش می کنیم شایسته نام فوتبال آستارا باشیم.حضور داشته باشیم، پتانسیل حضور در جمع تیم های برتر جدول را داریم و تلاش می کنیم باخت نیمه دوم را جبران کنیم. فصل

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه می توان گفت صعود ملوان در لیگ برتر قطعی شده است، گفت: ملوان یکی از تیم های بسیار خوب لیگ است اما هنوز برای صعود زود است. ” ستاد نیروی دریایی ارتش سه سال است که با این تیم همکاری می کند و سرمایه گذاری خوبی روی این تیم شده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ برتر بیست و یکم گفت: پرسپولیس در این فصل روند خوبی دارد و کیفیت خوب تیمش را نشان داد. آقای یحیی یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس است. علاوه بر این باقری، پیروانی و مطهری موفق شدند تیم خوبی بسازند. البته مشکلات پرسپولیس زیاد است و امیدوارم مسئولان، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بتوانند این مشکلات را حل کنند.

رفعت در خصوص رقابت دو جانبه پرسپولیس و استقلال گفت: آنها دو تیم رقیب دیرینه هستند که کیفیت خوبی دارند اما در نیم فصل تیم های دیگر می توانند یقه را بگیرند. در نیم فصل دوم به راحتی نمی توان امتیاز کسب کرد. امیدوارم پرسپولیس مثل 5 فصل گذشته برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید