واکنش تاج به حضور برانکو و مجیدی؛ ما یک بسته حل می کنیم!

وی در مورد عذرخواهی نکردن کی روش تاکید کرد: از او مطلبی خواندم که فکر می کنم همین اتفاق افتاده است. وی عنوان کرد که باید بهتر از این می بودیم و عذرخواهی کرد! فدراسیون به عنوان مسئول اصلی فوتبال از مردم عذرخواهی می کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره ادامه کار با کارلوس کی روش یا انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تاکید کرد: جلسه مفصلی با کی روش داشتم. هر دو طرف نظرات خود را به اشتراک گذاشتند. در آینده در مورد روش بحث جدی خواهد شد. بحث جایگزینی ایشان بحث دیگری است. اگر بخواهیم مربی داخلی استخدام کنیم مهم است.

تاج در پاسخ به نام بردن از مربیان برانکو ایوانکوویچ یا فرهاد مجیدی برای تیم ملی گفت: همه این مربیان شایسته احترام هستند. مجیدی مورد احترام است و نتایج خوبی در کشور کسب کرده است. برانکو نیز مهم است. اما فدراسیون فوتبال آن را یک بسته می بیند و همه شرایط را می سنجد. همچنین مسائل نقدینگی را بررسی می کند و بر اساس آن تصمیم می گیرد.

وی همچنین از مذاکرات خود با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مطالبات فدراسیون ایران از AFC و هزینه این مطالبات برای ساخت فدراسیون جدید خبر داد. تاج گفت: ما 2.8 (میلیون دلار) در AFC داریم که توافق کرده ایم این پول را برای ساختمان جدید فدراسیون فوتبال که می خواهیم بسازیم، بگیریم. شهرداری هم در حال همکاری است و امیدواریم تا دو سال آینده این ساختمان ساخته شود.

تاج همچنین اعلام کرد که دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که سه شنبه هفته جاری برگزار می شود با حضور تماشاگران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید