بسته شدن پرونده برانکو/پرسپولیس در فیفا کامل شد


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905944

شکایت برانکو از باشگاه پرسپولیس در فیفا به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیته انضباطی فیفا امروز با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس، دریافت جریمه و جریمه های قانونی مربوط به پرونده سرمربی کروات و سابق پرسپولیس و همکارانش را تایید و این پرونده را مختومه اعلام کرد.
امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: چند هفته پیش نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید ۱۱۵ هزار فرانک سوئیس را برای جرائم حقوقی و جرایم مربوط به پرونده‌های برانکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ در نظر بگیرد. و زلاتکو ایوانکوویچ.» واریز خواهند کرد.علاوه بر این درخواست کردند که در صورت واریز، مدارک مربوطه ارسال شود و در غیر این صورت تا تاریخ معینی پرداخت انجام شود.

وی ادامه داد: البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بوده و نباید به طرفین دعوا پرداخت می شد. پس از انتقال از فدراسیون بلافاصله موضوع به مدیرعامل منتقل شد و با پیگیری های وی موضوع پیگیری و نسبت به سپرده گذاری اقدام شد.

مدیر روابط بین الملل باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جدیت درویش کار به موقع انجام شد و امروز نامه فیفا به دست ما رسید. در این نامه آمده است؛ کمیته انضباطی فیفا تایید می کند که کمیته مالی فیفا مبلغ مذکور را دریافت کرده است. به این ترتیب کمیته انضباطی فیفا این پرونده را مختومه اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید