واکنش خرید استقلال به قصه های پرسپولیسی بودنش

مهرداد محمدی، وینگر جدید استقلال درباره عقد قرارداد با این باشگاه گفت: قرارداد من 2 ساله است. خجت کریمی و علی امیری تلاش زیادی کردند. یک هفته مذاکره کردیم و خوشبختانه توانستیم این قرارداد را ببندیم. خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه استقلال هستم. امیدوارم با عملکردم رضایت هواداران جواد نکنام که به من و مدیر باشگاه اعتماد داشتند را جلب کنم.

محمدی افزود: نگران چیزی نیستم. من آنقدر به خودم اطمینان دارم که می توانم کار بزرگی انجام دهم تا هواداران استقلال را خوشحال کنم. با نکونام هم صحبت کردم. خیلی به من لطف داشت و من از شما تشکر می کنم. او به من زنگ زد و به من ایمان آورد. من هم دیدم که شرایط خوب است. امیدوارم بتوانم اعتماد او را جبران کنم.

بازیکن استقلال در مورد جایگزینی مهدی قیدی یا محبی در استقلال؟ وی گفت: به استقلال آمدم تا بهترین عملکردم را بدهم. در هر تیمی که حضور داشتم تمام تلاشم را کردم. نمی دانم برای کایدی آمده ام یا محبی، اما هر دو بازیکن خوبی هستند. من با آنها کاری ندارم. روی کارم تمرکز می کنم.

وی درباره اینکه آیا با انگیزه دعوت به تیم ملی به استقلال رفته است، افزود: البته استقلال باشگاه بزرگی است. آمدم دیده شوم، هواداران را راضی کنم و به تیم ملی دعوت شوم. هر بازیکنی صد درصد دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من هر کاری ممکن است انجام خواهم داد. اگر دعوتم کنند خدا را شکر اما اگر دعوت نکردند دعا می کنم تیم ملی موفق شود.

محمدی از نظر آمادگی جسمانی چطور است؟ فرمود: در آرامش باشند. حداکثر تلاشم رو می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید