برپایی نمایشگاه تصویرسازی «قصه های خوب برای بچه های خوب»


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879317

نمایشگاه تصویری «قصه های خوب برای بچه های خوب» به یاد مهدی آذریزدی در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایشگاه تصویرسازی «قصه های خوب برای بچه های خوب» به همت انجمن تصویرگران ایران به یاد مهدی آذریزدی 19 تا 30 تیرماه در گالری های استاد ممیز، زمنا و تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه 10 تیرماه از ساعت 17 تا 20 در تالار استاد شهناز برگزار می شود. همزمان با این مراسم، خانه هنرمندان ایران میزبان برنامه های جانبی دیگری نیز با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد مهدی آذریزدی خواهد بود. بر این اساس، روز پنجشنبه 16 تیرماه از ساعت 10 الی 19 در تالار شهناز نشست تخصصی یک روزه شورای کتاب کودک با حضور صاحب نظران حوزه ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود.

کارگاه های یک روزه تصویرگری ادبیات کهن به همت انجمن تصویرگران روزهای شنبه 20 تیرماه، دوشنبه 21 تیر و سه شنبه 23 تیرماه از ساعت 10 تا 17 در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. نمایش مستند «مرد در را باز نکرد» به کارگردانی سیدهادی موسوی از دیگر برنامه های بزرگداشت آذریزدی است که سه شنبه 14 تیرماه ساعت 18 در تالار استاد شهناز اکران می شود.

نمایش آثار و کارگاه های شورای ترویج کتاب کودک در شورای کتاب کودک از دیگر برنامه های این رویداد است که از 4 تا 7 تیرماه از ساعت 17 تا 20 در کتابخانه «قصه ها و افسانه ها» برگزار می شود.

مهدی آذریزدی یکی از نویسندگان مطرح و تاثیرگذار در عرصه ادبیات کودک و نوجوان ایران بود که ۱۸ تیر ۱۳۸۸ در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید