تصویرسازی ذهنی یکی از مطالعات موردی مغفول مانده در سند اصلاحات قضایی است

رئیس قاضی استان یزد افزود: وقتی در افکار عمومی حضور قوی و قابل اعتمادی وجود نداشته باشد، نمی توان افکار عمومی را اقناع کرد، بنابراین توجیه قاضی یک پرونده مورد قبول مردم نخواهد بود.

دشیری تصریح کرد: اگر افکار عمومی به قوه قضائیه بپیوندد قطعا می توان شاهد همکاری مردم و اثربخشی برنامه ها در جامعه بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: تحول در دستگاه قضایی تنها با اقدامات جهادی و حرکت انقلابی کل مجموعه از صف تا ستاد امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: بیش از 40 سال است که دشمنان هر روز از طریق رسانه های خود از سقوط نظام جمهوری اسلامی خبر می دهند در حالی که این نظام در ابعاد مختلف قدرتمندتر شده و حتی به کشورهای دیگر جهان صادر می شود. به آرامی و برعکس، نظام سلطه هر روز ضعیف می شود.

دشیری افزود: ایستادگی در راه حق، ناسازگاری، خون پاک شهدا و سنت های متعدد نشان از درستی این نظام دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: همه این انقلاب از پیروزی تا دوران دفاع مقدس و پس از آن موفقیت در عبور از بحران ها و دسیسه های دشمنان، معجزاتی است که برای اهل فکر و اندیشه به خوبی مشهود است. .

وی گفت: حوادث و آشوب های چهار دهه انقلاب به ما این نوید را می دهد که نباید ترسید و با امید و استقامت به قله رفت.

دشیری با اشاره به جنگ رسانه ای بین المللی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن با استفاده از فضای باز رسانه ای کشور توانسته با دروغ بر بصیرت جوانان ما مسلط شود.

وی دوقطبی شدن را یکی دیگر از حربه های دشمن دانست و گفت: وقتی ورزش کشوری می تواند عرصه وحدت، همدلی، انسجام و امید در بین همه مردم باشد، برخی افراد مغرضانه نباید به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید