ظرفیت حوزه‌های آبی لرستان مغفول مانده است/ عبور از موج مشکلات

ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789883

صارمی با اشاره به مشکلات قایقرانان استان لرستان گفت: کمبود تجهیزات و منابع مالی مهم ترین چالش پیش روی ورزشکاران این رشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هومن صارمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: بستر و زیرساخت های لازم برای ورزش قایقرانی فراهم است، یعنی مشکل آب نداریم و می توانیم مسیرهای بین المللی را در سدهای استانی نگه داریم، اما تنها مشکل این است که نداریم. سرمایه گذاری. «ما می توانیم از طریق آن درآمد کسب کنیم.

وی افزود: قایقرانی نیز مانند کشتی و فوتبال تماشاگران زیادی برای جذب اسپانسر و تبلیغات ندارد، بنابراین از نظر درآمدزایی از این رشته‌ها ضعیف‌تر است، در حالی که قایقرانی ورزش گران‌قیمتی با تجهیزات گران قیمت است.

رئیس هیئت قایقرانی لرستان کمبود تجهیزات و منابع مالی را مهمترین چالش برای پیشرفت ورزشکاران این رشته دانست و گفت: در هر استان تنها چهار تا پنج قایق برای قایقرانی داریم که پاسخگوی نیازها نیست. از ورزشکاران لباس گران است خیلی ضعیف حداقل 10 میلیون تومان و جنس بهتر 70 تا 80 میلیون تومان.

وی خاطرنشان کرد: قایقرانی برخلاف سایر رشته ها از چندین هیئت، رشته و بخش تشکیل شده است که هر کدام به اندازه یک هیئت هستند اما بودجه تنها یک هیئت را در اختیار ما قرار می دهند، در حالی که اگر بخواهیم برای هر یک از این بخش ها نیاز داریم. دو تا سه میلیارد دلار برای خرید 10 قایق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید