واکنش رضا کیانیان به واکنش ها به عدم حضورش در جشنواره فجر

به گزارش ایسنا، رضا کیانیان در گفت و گو با خبرنامه افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی کنم و معتقدم باید بگذارم کسانی که معتقد به جشنواره هستند، آن را برگزار کنند. برخی افراد مخالف خود را تحمل نمی کنند، اما من مخالف خود را تحمل می کنم.

انتشار این مصاحبه با واکنش های مختلفی از سوی رسانه های مختلف داخلی و خارجی همراه شد و به نظر می رسد این واکنش ها توسط بازیگر «آژنزیا استاکلو» در متنی که در تاریخ 30 بهمن ماه در صفحه شخصی اش منتشر شده، ایجاد کرده است. به برخی از این واکنش ها به نوعی واکنش نشان می دهند.

رضا کیانیان با انتشار عکس هایی از بازتاب خود در این مصاحبه نوشت:

“من از شما می خواهم که این مقاله را بخوانید! مصاحبه من در جشنواره فیلم فجر چگونه منتشر شد؟

بی بی سی فارسی با این تصویر: جشنواره فجر نمی روم اما تحریم نمی کنم

واکنش رضا کیانیان به واکنش ها به عدم حضورش در جشنواره فجر

ایران اینترنشنال «جشنواره فجر را تحریم نمی کنم» را منتشر کرد. وی در زیر این عکس نوشت: در حالی که بسیاری از افراد سرشناس جشنواره را بایکوت کردند… با این عکس

واکنش رضا کیانیان به واکنش ها به عدم حضورش در جشنواره فجر

رسانه های بومی نیز به شیوه خود از اصولگرایان و اصلاح طلبان خبر می دهند.

اما نکته مهم این است که اکثر «مقام» و «اپوزیسیون» فقط یک تیتر می خوانند. عنوانی بین المللی و بر اساس آن عنوان تصمیم گرفتند که من را یا مال خود بدانند یا دشمن خود.

مقام مرا به قضاوت دعوت کرد و مخالفان با من بد و بیراه صحبت کردند.

واکنش رضا کیانیان به واکنش ها به عدم حضورش در جشنواره فجر

موضوع مصاحبه من این بود که اگر امروز به جشنواره نروید بعد از معجزه هزاره سوم جشنواره را ترک کردم. من نوشتم که برگزار کنندگان جشنواره نمی توانند مخالفان خود را تحمل کنند زیرا آنها تمامیت خواه هستند. اما مخالفت را تحمل می کنم، به جشنواره نمی روم، اما آن را هم تحریم نمی کنم». یعنی برگزارکنندگان جشنواره را تحریم می کنم نه خود جشنواره را چون «جشنواره مال سینمای ایران است».

وقتی جامعه دوقطبی می شود، هر دو به دنبال حذف دیگری هستند. در نتیجه چشم انداز طردکننده دارند. آنها جهان را به سیاه و سفید تقسیم می کنند. خودت و علیه خودت

برخی می نویسند که ما نفهمیده ایم در کدام سمت هستیم؟ با ما یا با آنها؟ سیاه و سفید؟ زنگی زنگ یا رومی روم؟ این طرف یا آن طرف؟ جواب میدم نمیخوام حذف کنم میخوام ایجاد کنم. من نمی خواهم خراب کنم، می خواهم بسازم.

توجه: یادآوری می کنم که برخی از نظرات ربات و جعلی هستند، مانند کپشن چهارم می توانید به صفحه او بروید و ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید