واکنش سرمربی خارجی استقلال به ادامه جنجالی!

واکنش سرمربی خارجی استقلال به ادامه جنجالی!

تیم فوتبال استقلال امروز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

روی ماتا، سرمربی استقلال که به دلیل محرومیت ریکاردو ساپینتو در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: باز هم بازی بسیار بسیار خوبی انجام دادیم. فوتبالیست های ما با تمام توان به میدان آمدند. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: دروازه بان ها یک بار به سمت دروازه ما رفتند و یک گل زدند. این هم به دلیل عدم تمرکز بازیکنان ماست. گل گهر سپس به دنبال چیزی گشت که از ابتدا به یاد داشتند و از آن محافظت کردند. سپس نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و حتی می توانستیم دو گل هم بزنیم. تعویض های ما به خاطر بازیکنان بد داخل زمین نبود، بلکه به دلیل استراتژی جدیدی بود که داشتیم. ما دریغ نکردیم و باور داشتیم که پیروز می شویم. ما مبارزیم و تسلیم نخواهیم شد. این تیم خون مربی (ساپینتو) را دارد. در حالی که نفس می کشیم دعوا می کنیم. به همین دلیل است که امروز مستحق برد بودیم. ما مستحق گلزنی نبودیم. 17 موقعیت مقابل سه موقعیت حریف ایجاد کردیم. ما از این بابت خوشحالیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بردیم دلیل نمی شود در مورد داوری صحبت نکنیم، می خواهم نظرتان را درباره پنالتی استقلال در نیمه اول بگویید. شاید داور آن صحنه را ندیده است. هفته خوبی داشتیم ما می توانیم بهتر از این باشیم. به داوران کمک کنیم تا بهتر شوند. من همیشه با داور چهارم صحبت می کنم. آنها نباید پنج دقیقه وقت اضافه بدهند. در نیمه دوم، آنها از ابتدا بازی را کنترل کردند و ما موقعیت هایی ایجاد کردیم. آنها عاشق کشتن بازی بودند. باید بیش از 5 دقیقه وقت اضافه اعلام شود.

روی ماتا خاطرنشان کرد: ما یک جام جهانی داشتیم که به ما نشان داد چگونه فوتبال مثبت بازی کنیم. جام جهانی معمولا آینده فوتبال را نشان می دهد. ما لیگ خیلی خوبی داریم و باید پیشرفت کنیم.

وی در مورد استفاده نکردن بازیکنان استقلال از موقعیت های گلزنی در دقایق ابتدایی که این تیم را تحت فشار قرار می دهد، گفت: حق با شماست. باید گل بزنیم. اگر در بازی اول گل بزنیم، کار آسانی است. بازیکنان همچنین می خواهند سریع گل بزنند. ما روی آن کار می کنیم. ما از نظر جسمی و روحی با بازیکنان کار می کنیم، اما فوتبال همین است. اگر امروز بازی را نبریم عادلانه نخواهد بود. ما سخت کار کردیم و بازیکنان ما توانستند ابتدا گلزنی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید