واکنش سرمربی استقلال به تصمیمات جنجالی

واکنش سرمربی استقلال به تصمیمات جنجالی

اگرچه نیمه اول بازی گل گهر و فولاد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رقابت خاصی نداشت، اما در اوایل نیمه دوم اشتباه پشت محوطه جریمه آغازی بر تنش این بازی بود.

در دقیقه 52 بازی وحید حیدریه مدافع چپ فولاد بیرون محوطه جریمه روی بازیکن گل گهر خطا کرد و مهدی سیدعلی سوت زد. حیدریه که کارت زرد گرفت متوجه نشد که چند ثانیه بعد کارت زرد دوم در انتظارش است. اما سیدعلی این بازیکن را به کرنر فراخواند و با نشان دادن کارت زرد دوم، حیدریه را از زمین مسابقه اخراج کرد.

اخراج حیدریه باعث اعتراض شدید تیم فوتبال شد. فریادهای علیرضا منصوریان و دستیارانش باعث شد تا سیدعلی به کنار زمین برود. داور متوسط ​​و با تجربه این دیدار به علیرضا منصوریان کارت زرد و به یکی از مربیان تیم فولاد یک کارت نشان داد.

آن صحنه پایان جنجال این مسابقه نبود. چون 16 دقیقه بعد سیدعلی شجاعانه فولاد را به 9 نفر رساند تا دوباره شاهد اتفاقات پرتنش باشیم. در دقیقه 68 رضا شکاری و عارف آقاسی برای مهار توپی به هوا پریدند و در این صحنه مدافع فولاد کمی بی دقتی کرد و پای خود را بیش از حد بالا آورد. بنابراین باسن او به سر شکارچی برخورد کرد و آن بازیکن را نیز به شدت مجروح کرد.

سیدعلی در حالی که دقایقی پیش فولاد را به ده نفر رساند، این بار با جسارت کامل وارد عمل شد و مستقیم مقابل عارف آقاسی کارت قرمز گرفت. اتفاقی که حوصله علیرضا منصوریان تمام شد و او را بر آن داشت تا در واکنشی فوری از بازیکنانش بخواهد به کنار زمین بیایند.

از خواندن سخنان منصوریان بر روی لبانش مشخص بود که او اعتراض خود را با تکرار عبارت «بسته جمع کن و برو». اگرچه تصور می شد به دلیل اعتراض شدید پایتخت به ادامه بازی نمی روند، اما در نهایت پس از وقفه ای طولانی، پایتخت نشینان به میادین بازگشتند و با 9 بازیکن به کار خود ادامه دادند. این اتفاق باعث شد فولاد در لاک دفاعی فرو برود و کار را مقابل تیم قدرتمند گل گهر سخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید