واکنش علیرضا بیرانوند به دو تیم حاضر در تیم ملی

واکنش علیرضا بیرانوند به دو تیم حاضر در تیم ملی

دروازه بان ملی پوش ایران گفت: تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال در این شرایط منطقی نیست قسمت دوم گفت و گوی هابر اسپورت با دروازه بان باتجربه فوتبال ایران را بخوانید.

اگر موافق باشید به تیم ملی می رویم.

در دسترس شما!

از ماجرای جنجالی شروع می کنیم که سردار پست کرد و شما و برخی دیگر از بازیکنان تیم ملی در حال بازنشر آن هستید.

ببینید الان که شرایط بهتر شده و آرامش نسبی در تیم ملی حاکم است، نمی خواهم چیزی بگویم که دوباره حاشیه ساز شود. سپس من و بیشتر تیم ملی تصمیم گرفتیم از ماندن اسکوچیچ حمایت کنیم. من فقط برای خودم صحبت می کنم. هدف من از انتشار این خبر فقط به نفع تیم ملی بوده است. فکر می کنم در این راه کوتاه تا جام جهانی، تغییر کادرفنی برای تیم ملی خوب نیست و در نهایت به ضرر تیم ملی خواهد بود. من با هیچکس مشکلی ندارم و به علایق شخصی خودم فکر نکرده ام. همه ما تلاش می کنیم زیر پرچم ایران به عنوان سرباز کار کنیم و هر چه داریم بدهیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد و مردم ایران در این شرایط سخت خوشحال باشند.

با وجود بازداشت اسکوچیچ، او همچنان مورد انتقاد قرار می گیرد. صحبت در مورد آن.

این فضا همیشه در فوتبال ایران برای مربیان یا بازیکنان وجود داشته است. شروع جام جهانی نزدیک است، آیا تغییر کادر فنی منطقی است؟ همه می دانند که تیم ما از نظر حمایت و آمادگی چه شرایطی دارد، بهتر است کمی واقع بین باشیم. الان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است، واقعا انصاف نیست که تمرکز این مربی را بشکنیم. تیم ملی واقعا نیاز به آرامش دارد، نباید آرامش تیم ملی را به هم بزنیم.

به عنوان یکی از ملی پوشان باتجربه که جام جهانی را تجربه کرده با این شرایط می توان امیدوار بود که تیم ملی در قطر بدرخشد؟

همیشه امید در همه مردم وجود دارد اما شرایط سخت تیم ملی را همه می دانند. ما باید بر اساس تعریف استاندارد موفقیت صحبت کنیم، باید ببینیم تیم های دیگر چطور هستند و چه برنامه ای دارند و بعد در مورد خودمان صحبت کنیم. تیم های اروپایی را هم در نظر بگیرید که به هیچ وجه نمی توانیم آنها را با آنها مقایسه کنیم، اما ببینید کره و ژاپن در چه شرایطی قرار دارند و در بازی های دوستانه با چه تیم هایی بازی می کنند. ما باید در بازی اول با انگلیس بازی کنیم، آیا تیم دوستانه ای پیدا کرده ایم که مانند انگلیس بازی کند؟ قبلاً در مصاحبه با شما گفته بودم که کی روش در جام جهانی روسیه تا 6 ماه قبل از بازی با مراکش فقط روی این تیم تمرکز داشت و ما چیزی از اسپانیا و پرتغال نمی دانستیم. روز قبل فیفا شرایط ما اصلا خوب نبود، اما حرف این است که در اردوی بعدی شرایط بهتر می شود و می توانیم 2 بازی دوستانه انجام دهیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و اوضاع بهتر شود.

پس آیا بازی اول آنقدر مهم است؟

بله یادم هست بعد از قرعه کشی جام جهانی به شما گفتم که مهمترین بازی برای ما بازی انگلیس است و الان هم همین را می گویم. همه دوست دارند ایران را در بازی اول ببینند و مهم این است که از انگلیس امتیاز بگیریم. خیلی ها می گویند ولز و آمریکا باید مهم ترین بازی ما در جام جهانی باشند، اما من می گویم بازی اول خیلی مهم است.

علیرضا راستش فرقی بین بازیکنان تیم ملی نیست؟

ببین من به این اسم دو دست نمیدم. شاید اختلاف نظر بود اما هر چه بود تمام شد و نمی دانید همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند تلاش می کنند تا برای تیم ملی جان و دل بجنگند و پرچم ایران را به اهتزاز درآورند. . بالاخره همه ما سرباز ایران هستیم و تا آخرین نفس برای تیم ملی می جنگیم.

برخی می گویند گروه تیم ملی در جام جهانی آسان است و تیم ملی باید به مرحله بعد برود. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

کسانی که این حرف ها را می زنند اهل فوتبال نیستند و اصلا شرایط جام جهانی را نمی دانند. من قاطعانه می گویم که هیچ بازی آسانی در جام جهانی وجود ندارد. گروه ما اصلا آسان نیست و هر سه تیم فوق العاده قوی هستند. اینطور نیست که ناامید باشیم، اما نباید با این حرف ها خودمان را گول بزنیم و امید کاذب به مردم بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید