واکنش غیررسمی فدراسیون فوتبال به اشتباهات مقابل استقلال

واکنش غیررسمی فدراسیون فوتبال به اشتباهات مقابل استقلال

دو هفته پیش در بازی پرسپولیس و تراکتور، مود فر یک پنالتی غیرضروری برای پرسپولیس گرفت و اگر ضربه مهدی ترابی تبدیل به گل می شد، تراکتور بازی را یک بر صفر می کرد و دو امتیاز از دست می داد، اما داور خوشحال بود. شوت مهدی ترابی به گل تبدیل نشد.

در بازی استقلال – فولاد به گفته کارشناسان داوری پنالتی خاصی برای استقلال اعلام نشد و همین موضوع باعث شد صدای هواداران استقلال بلند شود و مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار خواهد کرد. برای جلوگیری از تکرار اشتباهات داوری مقابل استقلال.

فدراسیون فوتبال رسما به اشتباهات داوری در بازی با فولاد واکنشی نشان نداده است. اگرچه واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به اشتباهات داوری محرمانه است. او مخفیانه از تیم ها عذرخواهی می کند و مخفیانه داوران را حذف می کند. این خبر اما پس از بحث درباره اشتباهات داور بازی استقلال – فولاد با تاکید بر ورود هرچه سریعتر کمک داور ویدیویی به راهروی فدراسیون فوتبال رسید. اگرچه شکایت کمیته داوران و داوران از قائم مقام باشگاه استقلال یک اتفاق طبیعی تلقی شد اما باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت.

مهدی تاج چندی پیش اعلام کرد که کمک داوران ویدیویی باید هر چه زودتر وارد کشور شوند و به نظر می رسد شرکت مورد نظر انتخاب شده است و باید منتظر ماند و دید آیا VAR با این حجم از اشتباهات داوری وارد بازی های لیگ این فصل خواهد شد یا خیر. عالی باشه یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید