واکنش قابل توجه سرمربی استقلالی ها برای دیدار مقابل پرسپولیس

فرصتی که در تعطیلات گذشته داشتیم باعث شد خوب تمرین کنیم و بازیکنان ما شرایط و انگیزه خوبی برای بازی فردا داشته باشند و امیدوارم با کیفیت خوب خود به زمین بیایند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. پرسپولیس مربی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم بازی فردا زیبا باشد و هر بیننده ای یک بازی خوب و زیبا را ببیند و همه از دیدن آن لذت ببرند.

وی درباره بی نتیجه ماندن پرسپولیس در هفته های اخیر و اینکه آیا این مشکل کار را برای هواداران سخت کرده است، گفت:

قطعا اینطور است. بازی با تیم های بزرگ سختی های خودش را دارد. پرسپولیسی ها با توجه به اینکه در آسیا کمتر دست یافته اند و در جدول لیگ برتر از مدعیان دور هستند، به دنبال سه امتیاز مقابل هواداران هستند و شاید در این شرایط تلاش بیشتری کنند. بر این اساس کار ما سخت تر می شود و امیدوارم بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در آستانه دربی هفته آینده به پرسپولیس درباره حساسیت این دیدار یادآور شد:

فکر نمی کنم حساسیت خاصی ایجاد کند. برای پرسپولیس شاید بازی بعدی مهمتر باشد و تمرکزشان بیشتر باشد تا بازیکنان تنبیه یا مصدوم نشوند.

فکری در پاسخ به آمار ارائه شده توسط یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس در دیدارهای گذشته تنها یک بار مقابل هواداران پیروز شده است، گفت:

فکر نمی کنم این آمار برای پرسپولیس مشکل ساز باشد. هر بازی به شرایطش بستگی دارد. امیدواریم این آمار به ما کمک کند و اعتماد به نفس و روحیه بازیکنان را افزایش دهد تا بازی بهتری انجام دهیم.

وی درباره شایعات و احادیث مطرح شده مبنی بر حضور اشکان سهری در پرسپولیس به عنوان قضاوت بازی فردا و نگرانی هایش در خصوص قضاوت، تصریح کرد:

در فوتبال دنیا هرکسی می تواند طرفدار تیم های بزرگ باشد. در ایران بازیکنان تیم فوتبال از دوران کودکی طرفدار دو تیم پایتخت بوده‌اند و شرایط زندگی‌شان به گونه‌ای است که داوری می‌کنند یا وظایف دیگری دارند. در مورد سهری شنیده ام که پرسپولیسی است اما با توجه به کار و مسئولیتی که دارد به او حق می دهم قبل یا بعد از بازی در پرسپولیس باشد و حتی در شادی های آنها شرکت کند اما انتظار دارم یک قاضی منصف بازی را قضاوت کند. امیدوارم سوت او تعیین کننده بازی نباشد. پرسپولیس به اندازه کافی بزرگ است و کادر فنی و بازیکنان قوی دارد که بدون داوری امتیازات لازم را بگیرد. امیدوارم خورشید روز خوبی داشته باشد و جوانمردانه بازی کند و مشکلی برای ما و او پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال هوادر همچنین با این سوال که آیا با توجه به شرایط بحرانی پرسپولیس به دنبال مصدومیت این تیم هستند، گفت:

ما زیاد به پرسپولیس توجه نداریم. تلاش می کنیم جایگاه خود را ارتقا دهیم و سعی می کنیم از نیمه دوم جدول جدا شویم و به بالای جدول برسیم. کاری به وضعیت پرسپولیس و اینکه با گرفتن امتیاز ما آسیب ببینند نداریم! پرسپولیس تیم بزرگی است و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

محمود فکری به برخی مربیان از نگرانی های خود در مورد زندگی بازیکنان گفت:

در گذشته بازیکنان خوب زیادی بودند که شاید زندگی خوبی نداشتند و برای خود و باشگاه مشکل ایجاد کردند. ما در هر پستی به باشگاه تعهد داریم و باید با جان و دل در دسترس این تیم باشیم. برای یک فوتبالیست مهم است که از بدن خود مراقبت کند و باید آن را به نمایش بگذارد. بازیکن باید به خوبی تمرین کند و استراحت کند تا از آسیب دیدگی و سایر مشکلات جلوگیری کند. شاید برخی مصدومیت ها به خاطر برنامه لیگ باشد و استراحت فشار زیادی به بازیکن وارد می کند. زمانی که وقفه های زیادی وجود دارد به جای بازی رسمی، جلسه تدارکاتی برگزار می کنیم.