واکنش قابل توجه اسطوره استقلال به دیدار مقابل فوتبال خوزستان

استقلال سخت ترین روزها را پشت سر گذاشت و با همدلی که در گروه استقلال متولد شد به بالای جدول رسید. صدری که پرسپولیس و سپاهان برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد:

با این حال، ماموران مخفی به دنبال گرفتن صلح از استقلال هستند. شاید آنها انتظار چنین نتایجی را نداشتند و باعث عصبانیت آنها شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیبت مرادمند باعث ایجاد ناهماهنگی در خط دفاعی استقلال شده است؟

شکی نیست که غیبت مرادمند تاثیرگذار بوده است زیرا کادر فنی باید تغییراتی در خط دفاعی ایجاد کند، مرادمند هم مدافع هوشیار است، هم گل می زند و هم در خط دفاعی پیشرو است و آرزو می کنیم که او به خوبی ریکاوری کند. هر چه سریعتر و برای بازگشت به دفاع.استقلال بازخواهد گشت.

هافبک سابق ادامه داد:

البته استقلالی ها مدافعان خوبی برای جایگزینی مرادمند داشتند که در غیاب این بازیکن به خوبی از پس وظایف خود برآمدند و با شناختن نکونام فکر می کنم به هیچکس تکیه ندارد و با داشته هایش خوب بازی می کند.

اکبری ادامه داد:

البته این تیم برای نیم فصل نیاز به تقویت دارد و نیاز به جذب بازیکنان خوب و توانمند دارد. مدیران استقلال باید به خواسته های نکونام در نقل و انتقالات نیم فصل پاسخ دهند تا استقلال در نیم فصل با قدرت بیشتری لیگ را آغاز کند.

اکبری درباره دیدار هفته دوازدهم استقلال مقابل فوتبال خوزستان که در اهواز برگزار می شود، گفت:

نکونام چندین سال است که در فولاد کار می کند و می داند که بازی سختی خواهد بود. شناخت او از فولاد می‌توانست بر نتیجه تأثیر بگذارد. فولادی ها وضعیت خوبی در جدول ندارند و برای جدا شدن از انتهای جدول نیاز به پیروزی در این بازی دارند.

یدالله اکبری ادامه داد:

فوتبال خوزستان چیزی برای از دست دادن ندارد و با استقلال بازی خواهد کرد. بازیکنان استقلال باید هوشیار باشند و گول جایگاه فولاد را نخورند. میز را محکم تر کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

استقلال دو بازی سخت مقابل فولاد و پرسپولیس خواهد داشت. هواداران باید از تیم حمایت کنند. استقلال فصل سختی را آغاز کرد اما اتحاد تیم و هواداران باعث موفقیت این تیم شد. پس هواداران استقلال باید این روزها بیشتر از این تیم حمایت کنند تا این تیم در دو دیدار آینده پیروز میدان را ترک کند.