واکنش ویژه اسطوره استقلال به دیدار مقابل پرسپولیس

مهدی هاشمی پیشکسوت استقلال با خطی متفاوت آشنا شدیم. کسی که نه دوست دارد درباره کسی یا تیمی بخواند و نه در مورد دربی صحبت کند. یک اراذل خسته که امروز با پدر و مادرش زندگی نمی کند زیرا هر دو را دوست دارد. این گفتگوی نیم روزه و صریح با مهدی هاشمی نسب را باور نمی کنید.

به نظر شما این دربی چه تفاوتی با سایر دربی ها دارد؟

(با اشتیاق) به من اعتماد کنید، من اصلاً از حرف زدن و مصاحبه خوشم نمی آید!

چرا؟

همین دو سه روز پیش دیدم در فضای مجازی یا در برخی رسانه ها مطالبی درباره حرف های من می نویسند که من اصلاً نمی دانم. کلیپ های مصاحبه های قدیمی ام هم پخش می شود و حالا نگاهم به زندگی و دنیا تغییر کرده است.

شما بیشتر توضیح دهید؛ چرا از مصاحبه اجتناب می کنید؟

خسته ام، خسته! در مورد داربی صحبت کافی است و من بازی هایم را انجام داده ام. اکنون از خدای خود اول سلامتی پدر و مادرم و سپس آرامش در زندگی را می خواهم. من دنبال چیز دیگری نیستم و این آرامش خاطر از هر چیز دیگری در زندگی برایم مهمتر و ارزشمندتر است.

مهدی هاشمی نسب که همیشه می خواند و الان تیتر می شود

اینکه مهدی هاشمی متعلق به گذشته است. دربی الان متعلق به جوانان است.

اما مدافعی را نمی شناسیم که 5 گل دربی زده باشد؟

باور کن حرفی برای گفتن ندارم خدا به ناصرخان احمدپور رحم کند. من، فرهاد اشراقی، حبیب افتخاری و شما به او ارادتمند و دوستان قدیمی هستیم، اما مهدی هاشمی نسب را فراموش نکنید!

چشم! یک یاغی خسته دیگر

دزد کجا بود؟ نگران نباش داداش! زندگی واقعا سخت تر از این کلمات است. من اکنون راضی و خوشحالم که مانند یک پروانه در اطراف پدر و مادرم پرواز می کنم. جدا از آنها و خانواده ام، دربی و مصاحبه های دربی را دوست دارم و به جوان ترها می سپارم.

دوست دارید کدام تیم برنده این دربی باشد؟

امیدوارم هر تیمی که لیاقت و شایستگی قهرمانی را دارد بتواند در دربی پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید