واکنش قابل توجه مدافع سابق پرسپولیس به این سوال

مهدی شیری که پس از اخراج در دیدار سوپرجام مقابل همین فولاد از لیست یحیی گل محمدی خط خورد و در نهایت از جمع سرخ پوشان جدا شد و راهی اهواز شد، این روزها به عنوان فولادی که خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می کند، وضعیت خوبی دارد. شیری با گلزنی و پاس گل نقش مهمی در آخرین پیروزی های فولاد داشت و این در رویارویی با رامین رضایان، بازیکن جدید قرمزها دیده شد.

شیری مدت هاست که سکوت کرده و نمی خواهد چیزی بگوید اما پست اینستاگرامی او برای خداحافظی سرخپوشان بود که در آن فقط از بازیکنان و هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا نارضایتی خود را از ستاد این تیم اعلام کند. تیم تحت هدایت یحیی نشان می دهد که سرمربی سرخ ها همچنان به خاطر این تصمیم مورد انتقاد است. اگر این بازیکن بد بود چرا اصرار داشت با او تمدید کند؟ حالا اما سوالی که همه منتظر پاسخ مهدی شیری هستند این است که چه اتفاقی افتاد که این بازیکن در این مدت کوتاه به یکباره چنین تاثیری از خود نشان داد اما در پرسپولیس این اتفاق برای او رخ نداد. شیری در تمرین فولاد در کانون توجه خبرنگاران قرار گرفته و همه به دنبال پاسخی برای این سوال هستند.

مهدی شیری در همین رابطه در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاده و در فولاد اینقدر می درخشد، با تاکید بر اینکه قصد مصاحبه ندارم، گفت: من مهدی شیری سابق هستم و اتفاقی نیفتاده است. است

دیدگاهتان را بنویسید